Sunday, August 22, 2010

tEkaNaN...

Ya Allah arini aku rs sgt2 tertekan..
entah mcmana nk aku mulakan...mcm2 yg aku rs..benci, GERAM dan sedih yg tersgt2 tapi xtau nk gtau mcmana...
hidup ini harus d truskan jg...mungkin Allah cuba menguji tngk adakah aku ni dpt menepis semua ujian yg
d berikan OlehNya...ya Allah...aku bersyukur pd Mu ya Allah kau masih menyayangiku rupanya....
Ujian yg Engkau berikan ini sgt menguji jiwa aku...tapi aku takut ya Allah....
aku takut...aku takut....aku takut....aku takut...sgt2....aku takut tewas jg akhirnya....
byk sgt perkara yg aku perlu fikirkan....mcmana aku nk menghadapi bln2 yg akan datang...
tambah2 pula bln depan dah nk masuk bln perayaan....ADUSSSSSS.....kenapa lah ia terjadi d saat2 yg amat
aku memerlukan.............ya Allah.......apakah ada hikmah d sebalik ujianMu ini ya Allah????

0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat