Tuesday, December 6, 2011

DETIK-DETIK TERINDAH●•٠·

Assalamualaikum semua.....
Ya Allah aku minta ampun la kat hampa semua...dok kata nak updet cerita lepas majlis sambut besday aku n my princess terus terlupa...hampa jgn kecik hati na...aku skg tak brapa nak dan sangat...tu pun jgn... nak jadi blogger tegar ketegaq konon2....


ok pict yg hampa tngk masa WW ni...ini lah satu2nya bunga yg pertama kalinya seprais dari encik su0mi aku...tak pernah lagi aku dapat sebelum tu...mesti hampa kata teruk kan...mcm tu la encik su0mi aku ni...dia tak seromantik mcm suami org lain...TAPI tak pa...aku bahagia sangat2....detik2 seprais tu akan aku ingat sampai bila2...i lap biu lah abang...sayang abg ketat2...

utk pertama kalinya juga...pada tahun ini aku carikan hadiah yg teristimewa buat mak aku yg tersayang kerana melahirkan aku didunia ini...selama 32tahun tak pernah aku terfikir untuk belikan dia hadiah sebab melahirkan aku...*selalu bg hadiah pada hari lahir dia & hari ibu saja...*tahun ni... ini lah tahun pertama kalinya aku membeli hadiah utk dia...sayang mak ketat2 juga...


majlis yg berlangsung tak la semeriah mana cumanya keluarga yg terdekat ja yg meraikan majlis kami ini....hadiah aku & encik su0mi belikan utk farah pun aku lupa nak snap...cumanya aku snap pict dia pakai hadiah aku & encik su0mi bg masa majlis kenduri sepupu aku...kira aci la no aku tempek kat sini...

seronok dapat pakai baju baru tu...

kiranya hari tu sapa nak ambik gambar ja dia pun sibuk dok menempek juga la...lo lupa plak nak tayang kasi zommes gambo kek kami kat hampa...bg teliuq sikit...*teliuq la sangat kannn...*kahkahkahkah..bajet mcm kek mahai la konon...

taaaraaa....

13 ,2788 Yang Dah Komen:

syariza09 said... [Reply]

dpt seprais skali skala pon sronok laaa...kalo yg slalu bg tu, dh tak rasa apa2 lg..sbb dh terbiasa...somi sy pon ramatik suam2 kuku ja

Hanis MY said... [Reply]

sukaaa...comelnyaa farah...rambut curly2 lg... semoga berbahagia selalu...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

wahh sedap kek tu~~hadiah tak ternilai adalah kebahagiaan bersama org tersayang

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

owh darl ai lagik la x suka kasi bunga...dia suka kasi benda lain selain bunga...nangessss!

p/s::cake tu sgt malatop

Cho Zila said... [Reply]

ala bestnyer dapat seprais.. akakpun jarang dapat gini teringin gak nak seprais2ni. selalu tanya dulu nak tak.. kadang sbb jarang dapatkan kata nak gakler walaupun tak berkenan dihati...
tuler kan sellau lupa kat mak nak bagi hadiah...

cikpia said... [Reply]

happy belated besday!!!

nak kawen jugak! nak seperais dari encik somi gak!!!

ajumohit said... [Reply]

Bestnya dpt potong kek, faraa dpt baju baru ye? Tahniah for both of you!

So Shy Lady said... [Reply]

hehe akak plak bila hb nak bg bunga slalu ckp buat apa... bukan boleh mkn pun? giler t.romantik langsung akk ni kan hahaha


happy belated birhday, moga happy sokmo ye ;D

sha a.s said... [Reply]

pinjam anak dara tu boleh? geram lak..mata dia..buuulaaatttt!

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

bestnye...dpt kejutan..


mesti jd kenangan terindah sampai bila2..
cantiknye anak dare,mak dare tu.. :)

Outbound Malang said... [Reply]

berkunjung sob..salam blogger
salam kenal dan sukses selalu ..:)

Asmara said... [Reply]

happy besdey kak D! moga terus berbahagia dan dimurahkan rezeki. Amin.. :D

Papa Mifz said... [Reply]

mesti la suko pakai baju baru tuh..warna pink lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat