Sunday, July 15, 2012

MENJAHIT

Fuhhhh....hashimmmmm....hashimmmm...bukan aku panggil hashim la...aku bersin ni...perghhh...byknya sawang kat blog aku ni...

Assalamualaikum...

Apa khabar hampa semua...wahhhh...ada yg merindu dak pada ku?cehh tanya soklan mcm kau tu retis kan....sila muntah hijau...

Sebenarnya bukan tak mau nak bercerita...skg ni aku sibuk sangat2,,,aku skg menambah profesyen lo...tempahan alhamdulillah la...boleh la...

aku skg menjahit baju kurung dan pesak gantung...sapa2 nak mai tambah baju raya tu boleh la lagi selai 2..tapi jgn la mai hantaq lewat sangat ye...bila dah tengah bulan ramadhan aku minta maaf la...tempahan dah ditutup...ceh semawa org mcm la ada org nak mai tempah lagi...apa? kau ingat kau pereka pesyen terkenal?perasann...

ok sekian lah pengumuman aku ni... pada yg merindu aku...sila lah rindu lagi ye...sbb aku jarang sgt nak berhapdet...

ok..bye2...

6 ,2788 Yang Dah Komen:

ainnoraini said... [Reply]

Patut la sunyi sepi jer..
Menjahit baju yee...mesti byk tempahan tuu...

ainnoraini said... [Reply]

Patut la sunyi sepi jer..
Menjahit baju yee...mesti byk tempahan tuu...

Puan Simply Syeeda said... [Reply]

Kak d, tunjukla gmbq contoh baju yg dijahit tu. Nk tgk. Bju org mengandung leh wat dak? Hihihi.

wahida said... [Reply]

wah...mesti masyukkkk ni...

selamat maju jaya yer...

Hanis MY said... [Reply]

Besnyaa nnti nak tmph baju dgn kak d bila blik mesia

Outbound di malang said... [Reply]

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat