Wednesday, September 12, 2012

NO...NO...NO...NO..

Assalamualaikum....

wah dah lama kan.. aku tak bercerita ceriti disini...sebenarnya dah lama nak bercerita tapi ada penyakit M menguasai diri plak tu yg terus la tak berhapdet2nya....

sekarang Farah kan dah pandai dah,,,aku nak hapdet 1 per 1 nanti panjang plak entrynya...aku bg isi2 dah la no...

bercakap kalah loyer...lagi kita tak jawab kata kita tak dgr cakap dia..akhirnya aku mengaku ja apa yg dia bgtau...wahal kdg2 tu aku pun tak tau apa yg aku ia kan...

baju / seluar nak pakai sendiri...

pempes tak mau nak pakai...TAPI kan...dia tu bukan pandai nak bgtau lagi kencing beraknya...dah kencing berak... baru nak bgtau pening la mcm ni...akhirnya akur juga...kena pakai juga la kan dah aku naik hangin mcm mak singa...

kalau nak makan apa kita kena buat la...

kalau nak susu pandai cakap elok2...contohnya :- sayanggggg....tolong buat syattt.. susu utk kakak....bukan byk pun 7jaaa....panggilan sayang tu abah dia panggil kat aku...TAPI dia pandai ja nak guna panggilan tu...7 merujuk pada 7oz..

nak tidur mau atas lengan abah dia...kalau abah dia keluar ka... p mana2 ka... baru mau tidur kat lengan aku...

apa lagi ha...kalau aku nak cerita ni dan2 tak brapa nak ingat dah...satgi dok saja2 ingat...

haaaa yang paling terbaru ni la.....



hampa tngk apa benda tu?

rokok abah dia la...dia hancurkan....sbb dok tngk iklan tak nak merokok tu la...siap buat syarat jari telunjuk alih kiri dan kanan dan siap berkata NO..NO...NO...NO....

ha padan muka abah kan....hehehehehhe..aku tergelak sorang2 dlm hati...nak sgt merokok....rasa kannn...dah kena dah dgn anak...

dah la kot...nak cerita apa lagi pun dah tak ingat...nanti kalau ingat lagi aku hapdet lagi ye...ni aku tempek gambar anak dara aku yg terbaru...



nah ambik siap pakai spek mata belalang n tunjuk gigi lagi.....

10 ,2788 Yang Dah Komen:

kakcik said... [Reply]

Hahaha... comel! :)

~ yus ~ said... [Reply]

yalah lama betul D tak update blog. Wah ! dah macam2 perkembangan anak kesayangan D ni ya, bab patah2kan rokok tu sama macam Arif buat kat abah dia...hihi

zorro said... [Reply]

http://blogzorroxx.blogspot.com/
Kalau sudi memohon la follow saya.
btw nice entri ^^

☆♥L@dy @yU♥☆ said... [Reply]

Budak makin besar makin bijak
Bab rokok tu baguih
Jgn bagi abah merokok na ngeee (⌒▽⌒)

alinac lover said... [Reply]

salam kak :) instagram tu skg ni aplication baru..kalo hp akk tu android bole la download aplication ni. bole update gambar2 and share cerita gitew :) so sbb skg ni ramai yg guna kan..yong pon log in la instagram ni n letak dlm blog :)

cikpia said... [Reply]

hancoqqqq rokok pak dia... haha.....

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... [Reply]

hehehe..budak-budak punya keletah mmg menggelikan hati..

Puan Simply Syeeda said... [Reply]

lamanya tk lepak sini haihh.. hehe apa habaq kak D? tu diaa terbaik farah..hancuq habeh rokok bapak dia.. hehe

ieda said... [Reply]

aah dik
lama ko menyepi .. hampir lupe akak blog koo ngehx3 ...

aduh risau .. risau kalau dia masuk kan dlm mulut .. huhuh

nur said... [Reply]

hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat