Sunday, December 2, 2012

3 TAHUN SUDAHHH....


kejadian ni berlaku 2 minggu sebelum hari lahir dia...tarikh lahir dia tarikh lahir aku jua...SEBELUM TU WAJIB TAYANG GAMBAR ANK DARA DULU NO...



Farah Najwa : ibu naknak kek beseday....

Ibu : ha ok laaaa....

Farah Najwa : ibu beli kek besaq tau...pastu beli sekali hat topi yang boh kat pala tu...yg tajam2 tu na...

Ibu : oooo...ok2...

bila hari kejadian.....

nak p beli kek dia pun sibuk nak ikut.....pastu aku ajak sekali acik dia p dgn aku...sbb senang nak tinggai lepa dlm kereta...yg tak ajak pun nak ikut jg...sapa lg...cek haziq la ank buah kesayangan....bawa kereta laju2 p TSB....sampai sana....lepa(farah&haziq) dok dlm kereta aku sorang ja keluar beli...kalau lepa ikut semua tu mebuatkan masa n duit aku habis disitu....(cara org nak save bajet..)save la sgt kan....

aku beli kek pastu laju2 masuk dlm kereta....aku tak beli benda kun yg kat atas pala dia tu...sbb kat TSB tak dak jual benda alah tu...aku bgtau kat dia dan2 meqenjaih(hentak2 kaki n goyang badan2)tanda protes....makna kata naknak juga benda tu...pastu aku pun pecut kereta p kat kedai kek kat taman wira aku suruh acik dia p tngk...aku dah mls nak keluar...acik dia mai habaq kata tak dak...tapi yg spek mata kertas ada la....pastu aku kata ambik ja lah....aku tak tanya dia dah....

acik dia beli laju2...masuk terus dlm kereta....bila masuk ja tunjuk kat farah....pastu terus protes....

Farah Najwa : kakak tak mau yg ni....kakak naknak topi yg tajam2 tu..ada warna warni tu....

ayoyo....farah pening la ibu....pastu aku pun pecut kereta lagi p kat kek sayang tang tesco...aku turun p beli...ha tu dia...bapak kun punya besar pun ada...ha kelaih ja mana yg nak....

masuk dalam kereta terus bagi kat dia....ha lega....pastu terus lena di ulik mimpi....lega la kot ibu dah beli kan....pastu....BERSAMBUNG......




4 ,2788 Yang Dah Komen:

syariza09 said... [Reply]

ooo sambut besday sama2 lah ni

eija Ija said... [Reply]

la....tgh kusyuk dok baca..bersambung la plak...

ahsfantasy24 said... [Reply]

dah besar pun farah..
lama dah tak jenguk sini,
moga sihat2 selalu sis :)

makchaq said... [Reply]

Salam kenai...
Amboi comeinya Farah..
Budak2 la ni kecik2 dah pandai nak kek besday siap dengan topi tajam..

Anak makchaq tak berapa reti besday2 ni.. (dari abang kakak dulu pun tak pernah buat). Taun ni (4 taun) baru 1st time abang dia pi beli kek masa besday dia..happy tak sangka.. 2 hari dok nyanyi lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat