Thursday, January 10, 2013

SAMBUNGAN

Assalamualaikum....

sory la pada semua yg menunggu sambungan besday my princess...*ada ka yg menunggunya?sila perasan...*sebenarnya aku bukan tak ingat tapi kekangan masa itu mencemburuinya....cewah ayattt ....

aku sebenar sibuk mengalahkan MB lg...mana dgn kisah haziqnya...mana dgn kerjanya...mcm2 lo...

kisah haziq pun nk juga aku story mory dgn hampa.....aku bila sebut ja haziq dan2 sebak....ok2 dah la...kita sambung dulu cerita yg nk sambung tu...tapi kan boleh dak gambar ja yg bercerita...aku tiba2 jadi malas plak...kira aci la no....










alamak sory ye...gambar makanan2 non ado....ekceli...cik farah dpt byk juga la hadiah sebenarnya...tapi gambar hadiah tu pun lupo pulak den nak ambik....






0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat