Sunday, January 13, 2013

HAZIQ

Assalamualaikum....

Pada 11.12.2012 haziq(anak buah) demam panas..pagi tu dia minta nk makan nasi lemak...mama dia pun belikan..lps pd tu perut tak sedap kot...terus muntah balik apa yg dia mkn...bila dah lembek sgt mak aku tak tau nk buat apa... terus col ayah haziq(adik aku ni tngh keja)..tanpa berlengah masa..ayah haziq balik...sampai ja rumah terus angkat cempung bawa p hospital...bila sampai kat kecemasan...haziq kena tunggu giliran...lambat juga la...


sebelum dipanggil giliran haziq tiba2 jadi tarik...ayah haziq terus memberitahu dikaunter utk meminta haziq dulu diperiksa..tapi layanan yg diberikan cukup hambar....dlm keadaan mcm tu..haziq masih lg belum menerima rawatan.....kena juga tunggu giliran katanya....ok kami masih lg bersabar...dalam hati siapa yg tahu...mana tngk dgn keadaan dia....Ya Allah...

dah sampai giliran...haziq diperiksa & ditolak ke wad terus...haziq tarik lg utk kedua kalinya...ayah haziq memberitahu pada misi(nurse) yg bertugas pastu tindakan dilakukan...kami rasa lega sedikit....pastu haziq tarik lg utk yg ketiga kalinya...haziq terus dibius....dan terus dipindahkan ke wad icu....selama 15hari juga baru haziq sedar...TAPI aku sgt2 sedih melihat keadaan dia....


hanya pada Allah saja tempat kita mengadu...berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul....bila haziq dah sedar...haziq ditolak pula kewad 5A untuk rawatan lanjut..kedaan haziq masih lg demam...haziq duduk diwad selama seminggu juga...


bila demam dah lega...kami mendapat perkabaran...haziq dah boleh balik...kami bersyukur sgt2...haziq dah boleh balik walau pun fizikal haziq berubah 100%...


ibu sayang haziq sangat2....haziq mesti kuat ok...


ibu doakan semoga haziq cepat semboh ye...

6 ,2788 Yang Dah Komen:

aDisH.sHidA said... [Reply]

Ya Allah...kecian nya..berapa umur dia kakD...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@aDisH.sHidA : 5 tahun

Fatimah Ali said... [Reply]

shu doakan yang terbaik untuk Haziq.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Fatimah Ali : terima kasih shu....

eija Ija said... [Reply]

sedihnya tgk keadaan haziq...moga haziq cpt sembuh spt sediakala...aminn...

gadisBunga™ said... [Reply]

ya Allah...

semoga Haziq sembuh seperti sediakala...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat