Tuesday, January 29, 2013

SELAMAT SUDAH....

Assalamualaikum...

Tarikh : 24.01.2013 adalah hari pertunangan adik kembar aku...TAPI bukan 22 tau...sorang ja...yang abg...yang adik katanya lambat lagi...maklumlah makwe pun tak dak lagi...tak dak la sangat kan... ya ka? hampa mesti hairan kan...

adik aku ni jenis tak berkawan...maksud aku bukan tak suka kawan dgn org...TAPI entah...aku pun hairan...minah kat kilang yg dia keja tu pun belambak...nk kata memilih pun dak sgt....tak tau la kat dia...yg abg pun sama juga...ni yg bertunang pun atas perkenalan dari pihak org2 tua....

ok dah la nak beletiaq pun tak tau nk beletiaq apa dah...jom la kita zooomeesss gambonya....aku ni kalau dlm entry tak dak gambar tak sah lo....


ini hantaran kami utk pihak perempuan...nak bgtau ni...hantaran semuanya aku buat....kecuali pokok sireh tu...ekceli yang nk kabarkan sgt2 sgt2..sgt2...coklat n bun tu i buat sendiri tau...hehehehehe...sila la jeles.... pada yg nak tempah bgtau je...col @ sms @ wasap 012-5044334 bgtau ja mcmana yg hampa nk suruh buat...aku akan buat terbaik punya lah....

ini hantaran pihak perempuan utk pihak lelaki....

ini la SIL kita....aku bg pict yg sipi-sipi dah le...




ok dah abis dah....nanti kita gosip2 lagi ye...


8 ,2788 Yang Dah Komen:

Kakcik Nur said... [Reply]

Semoga berpanjangan jodoh mereka hingga ke hujung nyawa. :)

yang baik Ishak said... [Reply]

okey... semoga selamat sehingga ke jinjang pelamin... lepas tu.. tunggu entry kahwin pulak baru buat ucapan baru...

syariza09 said... [Reply]

pandai kakD buat choc & bun

☆♥L@dy @yU♥☆ said... [Reply]

Curlastt sgt hantaran tu KD
Lama x terjah cini
Rindu ketat2 ni

qemaishak said... [Reply]

Semoga berbahagia..
lawa la hantaran tu kakD, syabassss:)

gadisBunga™ said... [Reply]

tahniah!! bagus sangat sebab tak banyak orang yang nak terima kalau orang tua yang kenalkan zaman sekarang ni kan?

Azian Elias said... [Reply]

tahniah buat yang baru bertunangan tu. tp gambar tu kecik sangatlah.. tak jelas..

aizamia3 said... [Reply]

moga berkekalan hingga ke akhir hayat.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat