Monday, November 28, 2011

HAPY BESDAY TO ME & MY PRINCESS●•٠·

Assalamualaikum semua....

Syukur ke hadrat ilahi keranaMU YA ALLAH... aku masih lagi bernyawa dan sihat alhamdullillah disamping org2 yg TErsayang...hari ni adalah hari lahirku yang ke 32 tahun baru....<---baru la sangat...hehehhehe..

Untuk anakku Farah Najwa dah pun cukup 2 tahun hari ini....semoga kamu menjadi ank yg solehah dan taat pada perintahnya...insyaallah...

terima kasih juga ku tujukan pada adikku yg nun jauh disana....rasa sgt terharu dgn N3 itu....sayang kamu ketat2 juga lah....dan tak lupa juga pada besfren aka ofismet aku yg belanja aku makan untuk hari ini...terima kasih & sayang KakG ketat2 juga....muah2....

nanti aku update pula apa terjadi utk hari ini ye....tungggguuuuuuu.....

20 ,2788 Yang Dah Komen:

Gadis Kampung said... [Reply]

HEPI BESDAY FARAH...Semoga berbahagia semlalu...mama bagi hadiah apa?

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

hepi bufday
2nd time wish ni ngeee

L said... [Reply]

hehhe,, hepi befday k.. ngeh3.. comel3...

jom baca jup..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

~ yus ~ said... [Reply]

selamat hari ulangtahun D, moga ceria selalu...:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

hepi besday cumil ...fara kongsi tarikh ngan ibu dia rupanya.

akak..syg akak ketat2.kita kongsi bintang rupanya.patut serasi

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Gadis Kampung : ibu bg hadiah kasih sayang ja<----boleh gitu?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@☆*♥L@dy @yU♥*☆ : terima kasih ye...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@L : terima kasih...apa yg comel tu?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : terima kasih kak...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : terima kasih...

ieda said... [Reply]

eppy bday dik .. lamanya x mai sini .. sebuk benar akak nie dik huhuh

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

alhamdulillah..
selamat hari lahir buat kak d ngan farah..

^_^

ajumohit said... [Reply]

Happy besday For both of u, mg pjg umur n murah rezki

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ieda : terima kasih kak...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@♥cmª shIemª♥ : terima kasih dik...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ajumohit : amin2...terima kasih....

ainnoraini said... [Reply]

Hepi besday to u...D..
Semoga di murahkan rezeki dan bahagia disamping keluarga tersayang...dan hepi besday buat farah jugak...

Asmara said... [Reply]

Selamat ulangtahun kak D! moga semakin dimurahkan rezeki dan diberkati selalu. Amin..:D

Kak Aya said... [Reply]

happy birthday..kita antara yang berkongsi tarikh lahir nampaknya.

semoga hidup dirahmatiNYA dan bahagia selalu.

aizamia3 said... [Reply]

selamat hari lahir.. ;)
moga sihat dan ceria dan sabar dalam menhadapi dugaan hidup..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat