Wednesday, November 9, 2011

YEEE..HAA...DAH BOLEH PAKAI DAH●•٠·

Assalamualaikum semua....wah2 dah berkurun lama kurasakan....aku tak menghapdet ini blog ye...adakah yg merindu?eceh2...perasan p la..kan....

sebenarnya kekangan masaku cukup ketat lagi sendat ya amat....itulah sebabnya tak berhapdet2...sila terima alasan ini ya adik2...<--- boleh paksa gitu?

ok2 berbalik pada tajuk ye adik2...aku sebenarnya dah lama teringin + mengidam nak memakai segala jenis jam yg berada dipasaraN kini...herga ni tok sah kira la....ada yg murah... ada yg mahal....murah tu bermaksud bawah dari doploh hengget....dan mahal ni bermaksud.. bawah dari tigapeloh hengget ya adik2....(ni herga bg aku la...kalau tigapeloh hengget tu ada sesetengah org dia kata murah lagi....)maklumlah aku kan bajet semua tu...sebelum ni aku memang tak boleh pakai jam jenis seploh hegget ni...<--- ayat bajet retis konon...bukan sbb murah sangat...sbbnya kulit aku ni alergic lo....

TAPI tiba2 itu mlm aku pergi itu tesco(bukan dlm tesco ye...tang lot2 kedai luar) aku pun terus mencuba dan menggagahkan diri utk membeli itu punya jam....aku cuba memakai seharian dgn tidak membuang langsung...TIBA2...wahhhhhh....baru aku perasan....tangan aku dah tak  alergic lo....ini 1 perkembangan yg sihat lg cukup bagus..... lepas ni siap la...aku wajib mesti memborong punya la....tunggguuuuu.....

bagi aku biar bergaya janji tak papa...(boleh mcm tu...)itu perinsip aku...biar benda tu nampak murah tapi kalau kena dgn gayanya dia nampak curlastt <--- pinjam ayat ye Ayu  hehehehehhe....

hampa semua nak tngk dak jam aku ni?<--- tanya tu mcm bajet retis la plak kan....kah..kah..kah...

jom kita zoooomeeees itu punya jam...

herga dia 1 baru duabelas hegget je...murah gilerrrr kannnnn......lepas ni koleksi aku akan bertambah la...

mai kita tngk plak cantik dak bila dok kat tangan aku...<---ayat org perasan....hehehehhehe....

gambar ada sikit blurrr2 ye adik2...sebabnya i guna phone pink2 ja...kamera i entah dimana buat masa ini...

skg pakai jam ikut tema baju la katakan....bajet mcm org kaya2 la...hari2 mau tukar jam....kah..kah..kah..

18 ,2788 Yang Dah Komen:

Papa Mozuba said... [Reply]

Cun la jam ni...

mzhany said... [Reply]

waaa cantik cantik. kakd, beli je yg murah2 ni, boleh beli byk2 pelbagai corak n kaler, and boleh tukar2 kannnn.

SyedGraphiX said... [Reply]

wahhhh... cantekkk laa jam dia :D

qemaishak said... [Reply]

wah jam bunga2 lagi tu..12hengget je..murah tu kak, leh beli byk pastu tukar2 ikut baju kan hehe

qema jarang tukar jam, selagi xrosak pakai yang tu jek..duk pakai sekarang pun jam 3tahun lps hadiah birthday dari suami.

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

kelasssss mak d..
huahuahua..
mane ilang kak?ketat btl jadualnye..^_^

syariza09 said... [Reply]

pasni makin banyak la jam, maklumla pakai ikut kaler naju. jam saya pon murah2 ja, x pakai yg branded pon

gedek! said... [Reply]

tak percaya lah duabelas hegget...?

onie said... [Reply]

onie tak suka sangat jam besi gitu.....










p/s:kak d yang pasti onie rindu kak d,hehe
p/s: kak,nanti try g-shock auw,muehehe..onie paling suka g-shock :D

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

mastora pow ada kat jam tue
curlastt nangess tgk...
ai jam jrng beli selalu bertukaq handbag jer....ngeeee
jam sekali beli ambil yg mahai sket so tahan lama....selagik x rosak selagi tu la pakai ngeeee

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@gedek! : betoi2...betoi2...betoi2....tak tipu la...memang duabelas hengget ja...nanti kan buktinya....

ajumohit said... [Reply]

Cantiklah, bleh match ikut wane baju kan hihi

Hanis MY said... [Reply]

cunnerr cantik sgt dedua cantik yg bebunga tu i very likeee...

laskar pelangi said... [Reply]

waaaa...murah gituuu;)

ieda said... [Reply]

uishh dik 12 hinggit je ... ok ape .. hurmm kalau akak buat koleksi pakai tukar2 kan dik :)

MAPPIAU said... [Reply]

vavavava kelassss kakD pakai jam ikut warne baju gojesss hokey huhuhu.

suSuEmIMiE said... [Reply]

pasni blh tiru akk la..
hari-hari tukar jam ikut tema baju..skrg hanya duk pakai satu jam utk setahun....huk3

mamaNoriz said... [Reply]

jam sya dah uzur..

lebih 5 tahun umurnya..

huwaaa..

sya suke lah jam awk ada bunga2 tu...

ct N honey said... [Reply]

bila jam murah boleh beli byk,pastu boleh tiap2 hari tukar,mmg cam orang kaya nampaknya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat