Wednesday, October 5, 2011

JAWAPANNYA●•٠·

Assalamualaikum....

eemmm....ada yg dah teliur ye.....bila tngk WW tadi....hehehehhe...ada yg jawab betoi...ada yg silap...tu org kedah panggil LAKSAM....Laksam yg aku makan tu masa majlis pertunangan 2pupu aku minggu lepas....aku sampai kemajlis tu pun dah lewat sebenarnya....sbb tu aku tak dpt bergambar masa bakal mak mertua dia sarung cincin...aku cuma dan snap ini gambo ja.....


ank dara pun sibuk bagai...sampai nak ajak ambik gambar pun punya la bizi bersms dgn tunang dia la kot....lagi satu aku terlupa nak ambik gambo hantaran la pulak...punya dok sedap memulun makan laksam tu la...hehehhehe....

adakah anda semua perasan...disudut gambo itu?itu adalah watermark dari Dari jepun tu....terima kasih daun keladi ye ayu...kalau rajin buatkan la lagi....

8 ,2788 Yang Dah Komen:

misya said... [Reply]

sedapkan,

abghani said... [Reply]

laksam tu mcnm laksa ya?

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

yeahhhhh tepat sekali tekaan ai itew
alah simple jer WM tue...x dak idea nk buat plus malas hikhikhik...tq sudi guna

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

laksam?wahhh saja je kakD kan?

NM02 said... [Reply]

ai pandai buat laksam

Mama Gee said... [Reply]

laksa tak makan..laksam pun tak makan..huhuhu rugi kan?


cute watermark jepon tu..

syariza09 said... [Reply]

dulu2 laksam kat pantai timur jer, la ni utara pon dah ada

Ann Ishak said... [Reply]

best...jarang jumpa orang hidang laksam masa buat majlis2 bertunang nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat