Tuesday, October 4, 2011

VIDEO MAYAT BAYI DALAM LONGKANG●•٠·

Aku ni tak tau apa nak ckp pada mak sibudak ni....memang tak dak hati perut sungguh...bg aku yg susah utk mendapat ank ni...aku tiba2 sedey tngk mayat bayi ini....

masa aku baca kat SiNi aku dah memang sedey dah.... ni pulak bila tngk video ni lagi2 la aku sedey sgt2...pada simak budak ini hang memang KEJAMMMM.....

14 ,2788 Yang Dah Komen:

misya said... [Reply]

memang kejam gerammmmmmm jer kat mak baby tu.

~ yus ~ said... [Reply]

Ya Allah!!!

Tak tahu nak kata apa dah D. Harapkan badan je besar, otak kecik mak budak tu...eiiiii.

Dari semalam tak habis geram ni...

POSH76 said... [Reply]

mmg melampau!!!!!!!!

aizamia3 said... [Reply]

ok.. tak dapat tengok kat opis.. tapi elok gak sebab takut teringat2..

Hanis MY said... [Reply]

Uwaaa sadisnyaaa sampai hati buatlagu tuu

Ujie said... [Reply]

Mak budak tu mmg nak anak tu sebab tu dia tak gugurkan, tapi bapak budak tak nak. Lepas bersalin, bapak budak cepat2 rampas dari mak budak. dalam kelam kabut tu, anak tu tercampak ke bawah. atau sengaja dicampak oleh bapak budak. bapak budak terus cabut. mak budak kebingungan, sebab tu dia mundar-mandir kat bawah rumah tu.

-sekadar teori peribadi saya-

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

kejamnye ibu dia..

ainnoraini said... [Reply]

dah kene rasuk agaknye tu...

Zul Fattah said... [Reply]

kasi kerat je kpala mak budak tu..
kejam kot

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

x buka pow sebab ai sensitive bab2 gini...uwaaa kijam giler....

ieda said... [Reply]

akak pelik .. kenapa budak nie buat mcm nie ??

akak rasa mula2 lah kan dia meroyan kuut huhu selalunya ibu bersalin yg meroyan je sanggup buat mcm nie .. dlm erti kata lainnn dia tertekan

So Shy Lady said... [Reply]

btul ke teori ujie di atas tu? sila cekup si bapak ceh...t.guna!!!!!

bgini lah klau t.de iman, kan. moga t.tjadi pd ahli kluarga kt


nanti nk survey sticker tuuuuu...thanx d

ajumohit said... [Reply]

Org lain punya susah nk dpt baby dia senang2 je buang, bila nafsu menguasai akal Dan bila syaitan berbisik beginilah jadinya nauzubillah

Ati Masrif said... [Reply]

kejam giler...

bukan manusia mereka2 ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat