Sunday, February 19, 2012

JAKUN●•٠·

Eeemmm....hari jumaat minggu lepas aku jadi jakun sat sebabnya dapat duit sekupang(10sen) baru...
pada mulanya aku ingat budak kecher giant tu bagi token kat aku...nasib aku tengok dulu...kalau tidak malu besar aku....

sila jadi jakun sebentar...


motif ---> aku saja nak tayang kat hampa pizza tu sama...hehehe...

14 ,2788 Yang Dah Komen:

Hanis MY said... [Reply]

huwa jakun jugak!

YaYaNsMuM said... [Reply]

hikhik...YM pun mengalami insiden yg hmpir sama...kejakunan sekejap..hakhak

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

duit baru lagi???
cantekkkk

syariza09 said... [Reply]

duit br ni nipis sgt, slalu tersalah bg kt cashier

LYAfrina said... [Reply]

stakat ni..x dpt lg syiling baru tu

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

hehe...cma pestime pun jakun jugak..

tp tgh tggu nak dpt duit 50sen baru ni..


pizza ape tu kak d?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... [Reply]

sy pon sama cam kakD..ingt token..nk guna pon takut..takut org kedai cas sy penipu hoho

cIk JanNah said... [Reply]

jannah tak dapat pegang lagi duet baru. kesiannya jannah. hehe

qemaishak said... [Reply]

ringan je kan dt baru ni..nasib baik kakD tgk dulu hihi

Rtp Farra Arisha said... [Reply]

yap, it looks like a token. eh ada pizza juga. ngiler ahh :)

ct n honey said... [Reply]

samalah cam ct,abang bawa balik semua duit syiling baru,simpan sayang pula nak guna

iizla said... [Reply]

saya pon hampir tertipu gak. nasib baik cashier tu sempat explain dulu

eMMe said... [Reply]

takot tertelan duit syiling...kalo jatuh kat pizza mmg tak prasan, hahaha..

NM02 said... [Reply]

hari tu pakcik guard tunjuk syiling baru yg kaler kuning tu... mmg jakun tahap cipan.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat