Sunday, February 13, 2011

Layan gambar ni sat●•٠·

Assalamualaikum semua....
harini tak dak cerita apa yg nk disampaikan...cuma aku dpt kongsikan keseronokan Farah Najwa apabila berada di kg.Merbok...sungguh seronok dia meronda & bermain2...dgn kawasan yg lapang...aku biarkan dia bermain tanpa berasa was2..sbbnya tiada kenderaan yg lalu lalang di situ...










klu nk masuk gambar ni byk lg...tapi cukup lah setakat ini dulu...nanti hampa cemuih plak....

22 ,2788 Yang Dah Komen:

zazaw said... [Reply]

buaian tuu comel kak
:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@zazaw : tu yg dia syok tu...

azila said... [Reply]

alahai..seronoknya si comel ni dapat kuar main2 kat luar:)

~ yus ~ said... [Reply]

hijau suasana, bukan main seronok lagi farah najwa akak tu

Zaza said... [Reply]

comelnye baby :)
semoga dia menjadi anak yang solehah

mzhany said... [Reply]

cantik bajunya...sweet jer

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@azila : memang seronok sungguh sampai nk ajak masuk dlm rumah pun tak mau..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : suasana kat situ memang cantek...tu la..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Zaza: tq dear...insyaallah...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@mzhany : terima kseh...

Isteri Yang Comel said... [Reply]

alahai tomeynyer, pandai pose dah dier..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Isteri Yang Comel : tima kaseh...tu la pasai...klu kata nk ambik gambo ja...ha...mcm2 dia posing...

ainnoraini said... [Reply]

ala comeynye dia...rase nak picit pipinye tu...
seronok dia ye..berlari2 kat atas rumput tu...

baik2 nnt kene gigit semut baru tau...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : terima kaseh...
anty..semut tak da la...ibu dah sembur dgn ridsect..hehehehe...

::NelyLeyana:: said... [Reply]

seronoknye die main.

POSH76 said... [Reply]

alala comei sgt geram tengok

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@::NelyLeyana:: : ank akak klu boleh main kat tempat lapang mcm tu...memang syiok abis dia...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@POSH76 : hehehehehhe...skg dah nakal..

qemaishak said... [Reply]

Comel..mmg syok balik kg, pemandangan hijau menyejukkan mata..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : terima kaseh...dok kg memang mendamaikan...

Hanis MY said... [Reply]

alahai lawanyaaa farah ni boleh jadi model cilik suka la tgk dia pakai baju kembang princess gitu i likeee....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Hanis MY : hehehehhehe...terima kaseh...kakD pun suka tngk dia pkai bj kembang ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat