Wednesday, September 22, 2010

LapAr oo000...LaPar ●•٠·

Hari ini dah masuk 3hari dah aku berpuasa d bulan syawal ni...yg aku tringin nk makan tomyam campur belum dapat lg..*mau tomyam campur yg sempoi punya lah*dari hari pertama aku puasa..sampai skg blum dpt mkn lg...aduSss rasa2nya kena masak sendiri ni br terangkat...

 tomyam mcm ni lah yg membuatkan aku terangkat ni...

Tapi rasanya klu x dapat bli pekakas *lengkap* untuk buat tomyam....aku kena tunggu hari lain lak la nk buat ni..klu pekakas x lengkap mau ja aku tapau asam pedas mcm d bawah ni....

 Eeeeemmmm*yummy2*

haaaa korang jgn ingat aku malas nk masak lak...
aku ni klu nk masak mau semua cukup lengkap br puas hati aku masak...
ni setakat sodek jagung ja yg ada...mana la nk sedap tomyam aku.....
tapi apa2 pun blik keja nanti aku nk p cari benda nk masak tomyam dulu..klu jd...dan dah siap masak...
aku snap gambonya tunjuk kat korang ye...ok caucincau lu ye...♥♥




0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat