Tuesday, September 28, 2010

peminta sedekah yg kurang ajar....

korang tengok la....tapi gambaran ini bukan di Malaysia ya...

buat sedih boleh.....

bla org tngk kesian org pun kasi la duit...

merata tempat minta simpati...

pandai dia orang ni berlakon ye..

ini lah rupa sebenar dorang..

tipu org....

siap berbahagi duit lg...

apa lg la yg nk dia org tipu ni...

simpan2 duit nanti org nampak..

eemmm...sedap ye korang mkn..pas 2 byr dgn duit yg korang menipu ye..

ini la yg di namakan peminta sedekah yang kurang ajar...
korang ingat..korang boleh terlepas ke?
nanti korang akan dapat la balasannya...PENIPU BESAR NI..

Sumber : lohgi

2 ,2788 Yang Dah Komen:

Diela Zaimi said... [Reply]

ish3...jahatnya...
sanggup menipu duit org...
tp benda ni sbnrnya berlaku kat mane2 je kan...
rasenye kat msia pun ade gak cuma kita x nmpk...
depan kita buat2 cacat, skali terjumpa lagi elok je berjalan...

Lady Zul ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

2 la..skg ni kita kena hati2 jgn sampai tertipu..lebih senang jika kita nk bersedekah baik kita pergi tempat yg betul..mcm rumah ank2 yatim,rumah org tua2,fakir2 miskin..eeemm yg 2 lg sesuai rasanya..lg pula nyata2 nampak mereka2 ini memerlukan sumbangan kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat