Friday, September 24, 2010

MeRiahnYa ●•٠·

*majlis perkahwinan anak gaDis Allahyarham SM Nasimudin SM Amin (Pengasas Empayar NAZA Group)iaitu Nur Nadiah SM Nasimuddin, 23, bersama pasangannya Hamzah Datuk Azman Shah, anak kepada pemilik Holiday Villa Hotel*


bla aku tngk majlis perkahwiNAN ini rasa seronok sgt...*tapi aku tngk ciri2 keMELAYUAN dah hilang la plak* apa barang sampai semuanya nk keaRAH BARAT DAH...tau apa sbb yg aku kt mcm 2..ada pulak lepas sj akad nikah bleh p tepuk tangan...patutnya kita ni memanjatkan syukur..bkn yg 2 sj byk lg yg lain2 mempunyai unsur2 barat..klu korang xcaya korang reply blik video d atas...


walau pun masa aku kawen*ciri2 kemelayuan & keislaman tetap ku terpelihara* majlisnya x la semeriah seperti mereka....tapi aku bersyukur....PADAMU YA ALLAH...
aku bahagia sampai sekarang....i love you my hubby....♥♥

0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat