Thursday, September 23, 2010

Layan je ●•٠·

tengah aku dok wat entry BaNNer 00oohH BaNNer....tiba2 aku tngk kat Pemberitahuan di FB aku.. ada rakan fb Erra Kyra tandakan gambar pd aku...aku pun buka la..tngk apa yg dia hantar pd aku...rupa2nya...
ini yg dia kirimkan....



bila aku bc..aku tergelak sorang2..tau sbb apa yg aku gelak...org tua pun dah pandai ber "FB" ye...
yg paling x tahan ayat dia yg berkata"fuy00 ramainyeee awek cun dan seksi add nak jadi rakan gua heheh"
dari situ aku tngk kdg2 orang lelaki ni.. lagi tua lg menjadi ye....*aku bkn kata pd semua ye...sesiapa yg mkn cili dia la yg terasa pedasnya ye....* 


jgn mare....(o◕‿◕o)
 ini satu lg gambo nk bg korang gelak sorang2...

 apa mcm?semp0i x kucing ni....
kikikikikiki....

0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat