Tuesday, March 15, 2011

Dah tak tahan dah ni●•٠·

Assalamualaikum Semua.....
waduh2 rindu serindu-rindunya lah...kat anak aku ni...lambat lg la dia nk blik ni...hari kamis mlm br nk bertolak dr KL pg jumaat br bleh jumpa dgn ank aku ni....huhuhuhuhuuu...rasanya dah tak tahan dah ni...perlukah aku ke KL ni...rindu yg tak dpt dibendung dah ni....tngk gambo pun dah tak jadi APA ni...tapi apa2 pun nk jg lah boh gambo dia kat sini....utk tatapan aku..huhuhuhuhuuhuhu...

sayanggg...ibu rindu kamu.....

10 ,2788 Yang Dah Komen:

~ yus ~ said... [Reply]

Saya pun tengah rindu anak2 ni kak.

Memang rindu kan bila mereka takde...

Sabar..sabar..huhu

qemaishak said... [Reply]

memang tak boleh berjauhan dengan anak ni..rindu semacam je..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : huhuhuhuhu..sabo2..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : ya la...kakD pun ada sorang tu ja...klu tak dak memang rindu serindu-rindunya la ni....huhuhuhuhu..

syariza09 said... [Reply]

awat berjauh ngan anak? KakD p kursus kat KL ka

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : dia ikut maktok dia g KL...klu dia tak ikut nanti sapa nk ngasuh dia kat sini...itu la pasalnya..huhuhuhuhuuhu..

noor said... [Reply]

kak D mana dia g
alahai ghindunyalah

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@noor:ikut maktoknya g KL huhuhuhuhuhu...

qalish said... [Reply]

ooo gitu rupanya.. meh join GA saya meh

Aleyn said... [Reply]

Naper lak berjauhan...sory ..tak tau pucuk pangkal ni..hehe

Salam Kenal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat