Wednesday, March 30, 2011

SEJUK & TERUS STIM●•٠·

Assalamualaikum semua....

pg2 dgn hujan renyai2 membuat kan aku trus stim utk tido...hampa kdg2 penah dak rasa mcm tu?dlm dok buat keja..tiba2 dok teringat bantal, tilam yg empuk...kain selimut yg menebal...dan dot..dot...*ha...ha..jgn dok pikiq kot len*



dan dikedinginan ini lah aku teringat dan teringin nak makan jagung bakar yg maveles....




gambar disambar dr go0gLe

sedapkan jagung bakar ni...sejuk2 ni nak p cari kat mana ha....ada ka org jual jagung bakar skg ni...aku nk cari kat mana?help...help....help....help me....*ceh speking BI la plak*

20 ,2788 Yang Dah Komen:

noor said... [Reply]

sdpnyer kakD lg2 disapu ngan butter arghhhhh
bikin aior liur menitis ajer kak D nih

Ati Masrif said... [Reply]

as salam,

amboi..tajuk menakut kan...hihi

sedap gak dpt jagung bakar kan

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@noor: kakD sj nk tayang kat hampa nk bg sama2 menitis ayo lio hampa sama..hohohohohoo...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Ati Masrif : takut ka?ni sahih otak kuning ni....hehehehehehe...

qemaishak said... [Reply]

kakD time hujan mkn jagung bakar ni mmg mabeles la ..terliur den huhu

pssssttt..kerja sampingan apa tu kakD?berminat gak ni

ainnoraini said... [Reply]

teruja betul dgn tajuknye tu...jagung bakar rupenye...mmg sedap kalau dimakan panas...

dah teringin la pulak...mane nak cari niii...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : hohohohohoho..

gema jap lg kakD add FB kamu appv ye..kakD nk cerita lebih lanjut...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : hahahahaha..
semua pakat telio ye...sbr2...

MAPPIAU said... [Reply]

helppp helppppp saye nak jugekkk kakD helppp helpppp helppp (ceh dari hover dari puan belog akekekeke :P)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MAPPIAU : caya lah ko....
i loike...hehehehe...

MummyEcha said... [Reply]

terliuqnya kak..dah la tengah lapaq nie huhuhuhu.....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MummyEcha : hohohohohoho..jgn mare...

syariza09 said... [Reply]

hamboi kakD, mentang2 la ari ni sejuk, tajuk bukan main hangat haiihh.

jagung bakaq tu kat psr mlm ada la kot. kat sana x dak psr mlm ka ari ni

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : hohohohohoho...
kat pasar mlm ada la...masalahnya nk mkn skg....

ieda said... [Reply]

aduhh sedap nie .. sapu majerin atau butter dik .. huhuhuh makan masa tgh panas2 tuuu lalalalalla huhuh

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ieda : huihs...ni pun tak sbr nk tunggu p pasar mlm ni...hohohohoho...

puteraduyong said... [Reply]

adusss...terliur la pulak...

Princess Nur said... [Reply]

dekat rumah nur ada jual jagung ni kak D..hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@puteraduyong : hohohohho..sabo2...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Princess Nur : ya ka?mesti ari2 nur beli ye...
semlm kakD tak dpt beli lg sbb hujan..ramai org tak meniaga kat pasar mlm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat