Sunday, March 20, 2011

Hasil gelinte aku●•٠·

Assalamualaikum semua...
hahahahahahha..tngk tajuk dah tekezut?gelinte ni bermaksud pusing2 pintal2 ja pun...kemarin Sepupu aku yg cun melecun ni bertunang..jadi masa inilah aku nk tunjukkan kekretifan tangan aku hahahahahaha...jom layan pict ni...





ini buah asam merah @pun asam karpet utk dijadikan korban cinta...korban cinta?dak la..utk dijadikan model hantaran....










dawai bling2 bahagi sama panjang kemudian ambik dawai bling2 (aku pun tau nama dia pakai bubuh ja) gelinte @ pintalkan bahagian atas dulu...











pastu pusing turun bawah pulak...gelinte @ pintalkan juga...bagi kemas...










ini hasil gelintenya....











ulang benda yg sama sampai jadi belambak mcm ni...hehehehehhehe...











gabungkan menjadi seronggol-serongkol(setandan kot) kurang2nya 4 rongkol...utk menjadikan asam ni kelihatan banyak....











taraaaa...dah siap dah....siapa nk tempah telefon la aku...hohohohohohoho...

14 ,2788 Yang Dah Komen:

Zullism said... [Reply]

kreatif2....:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

TENKIU2..

qemaishak said... [Reply]

wah cantik gabungan asam merah & dawai silver tu..kreatif.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : hehehehhehe terima kaseh...

noor said... [Reply]

teringat dulu2 kalau mkn mesti tangan nagn mulut merah sumer kak D

syariza09 said... [Reply]

tangan KakD mmg kretip metip...hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@noor: hahahahaha...yg tu btoi2 masa kecik2 tu la asam yg slalu beli n mkn..
tu pun masa dok buat tu..kakD n adik2 dok berebut mkn jg...tu yg semakin sikit tu...hehehehehe..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : biasa2 aja dong....

CIK TOM said... [Reply]

kreatifnya akak...boleh nanti cik tom nak book jgk kalau cik tom nak tunang..hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@CIK TOM : hahahahahha....boleh aja..

MAPPIAU said... [Reply]

halamakkk kreatifnyer kakD, dah la saye memang gemar buah asam merah tuh.

kiut sungguh jadinyer buah tuh hihihi

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MAPPIAU : ha...ko jgn..jgn dok ngidam asam2 ni...hehehehehe..

kiut ja ka?tak nak oder ka?hohohohoho..

suwit irOnLady said... [Reply]

tengs kd sponsor asam nie ari tue...
bole ah mintak sponsor pape lg nk kawin nati..hihihi~~

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@suwit irOnLady : HA BOLEH AJA...25% dr duit hantaran jadi.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat