Thursday, March 31, 2011

YG MENARIK TERTARIK KAU MEMANG THE B00M●•٠·

Assalamualaikum semua....
tajuk kelas gitu....apa yg menarik tertarik ni?hohohohohoho...ini lah dia....

.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
........................
................
............
.......
.....
....
..
.


cho.. hampa semua teka bopa henggetkah aku membelinya?*hampa agak2 p la bopa hengget pun...*(tapi hadiah dia cuma aku akan publish kat N3 baru sebagai penembak peneka hebat dan paling tepat....boleh mcm tu?boleh la..boleh la...) aku beli pun bukan apa.. kasut yg slalu pakai mai ofis dah sampai terkeluaq tumit dah...ni sbb la.. bli kasut yg baru ni...entah kenapa tiba2 aku TERbekenan plak kasut mcm ni...ini lah satu2 nya koleksi kasut aku jenis mcm ni...klu tak aku suka pkai sendel seret ja...ada la.. tumit sikit..tapi oleh kerana qhega dia boleh tahan aku pun dgn tanpa berfikir panjang terus menyambarnya....ok teka.. jgn tak teka ya...aku caucincau dulu....babai...

15 ,2788 Yang Dah Komen:

Isteri Yang Comel said... [Reply]

harga dier mesti dalam 49.90.. like lah kasut nie k. d corak polka dot

MummyEcha said... [Reply]

akak nak teka.....RM 59.90

ct N honey said... [Reply]

saja-saja cuba meneka harganye rm79.90.ehek....

AkMa BiZz BuZz said... [Reply]

rasanya2..RM45.90 eheh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

aduh x pandai teka lah sis..sbb tak pernah pki jenama tu..nnt silap lak karang..tp cun la..hihi

syariza09 said... [Reply]

ni main teka2 ja tau..may be RM15-20.

hamboi2 kak D, ganasss haaaihh, pakai kasut sampai terkeluaq tumit. sib baik tumit kasut yg terkeluaq

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... [Reply]

comel..bintik² macam belog sy..nih seronok sgt nih misti dpt beli harga murah tp cantek..salu kalau org kasut cantek tapi rega mahal dia x hepi cenggini..

jemputla singgah kalau sudi:
NUR ZUHAIRAH BATRISYIA

Hanis MY said... [Reply]

Kak D saya rinduuuuu kat kak d terima kasih atas doa dan sokongan..ssh sikit nak berbelog dan bw skrg takde kemudahan tenet..kena g cc huhu sadis betul..anteknyaaa kasut baru itewww

puteraduyong said... [Reply]

erm...69.90 kot..hehe

didie...nak buat widget tu...masuk gengblogger...pastu pergi kat setting...ada widget pelawat...ambik dia punya kod...tampal kat blog... ;)

HaniffHarunHanafi said... [Reply]

Kak D?
15 henget 9 kupang.
betoi dak?? (:

noor said... [Reply]

kak D i likeeee polka dot
cute ksut nih kak D
nor xdpt nk teka hargalah kakD..bab2 meneka nih mmg xpandai hihihi

Mama Gee said... [Reply]

comei dan cute kasut tu..hehe...reganya rm19.90...tui kaa?

ZAZA said... [Reply]

Salam kenal.
:)

Qaseh dalia adelia said... [Reply]

omeinye kasut iye ..45 kot heee

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

terima kaseh pada yg mencuba...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat