Sunday, April 3, 2011

JAWAPAN..YG MENARIK TERTARIK KAU MEMANG THE B00M●•٠·

Assalamualaikum semua....
terdahulu aku memohon maaf di atas kelewatan untuk meng"publish"bg pemenang penembak peneka tepat & sipi2 tu....hehehehehehe...


mula2 aku nk tunjuk dulu komen2 & pada yg mencuba nasib utk mendapat tempat pertama...menjadi peneka terhebat...





ok sekarang pemenang peneka tepat dan sipi2 adalah.....mama Gee &
 syariza ni sebenarnya dia anggarkan herga tapi herga dia tu..kebetulannya ada RM20.00 sbb tu kakD papar juga komen & gambar dia ye...jadi skg kira aku adil & saksama lah ye....



ok kita ni hanya suka2 ja...jgn ada yg kecik hati lak ye...semua komen & yg mencuba nasib semuanya kakD publishkan ye....


6 ,2788 Yang Dah Komen:

Isteri Yang Comel said... [Reply]

silap teka lah kak

puteraduyong said... [Reply]

hehe... 20 engget je rupenya... ;)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Isteri Yang Comel : tak pa...kita pun suka2 sj..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@puteraduyong : ha...murah ja...kakD pun mana mampu nk bli yg mahal2...

Mama Gee said... [Reply]

miahahahah....kurang seposen..:D

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Mama Gee : ok la tu dear...sipi2
tahniah ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat