Thursday, April 21, 2011

MODEL POKOK PISANG●•٠·

Assalamualaikum semua....
ingat dak cerita ank Mak EnCIK kemarin? eemmm...petang kemarin balik ja dari keja abah bawa blik kg abah dia...dekat ja dari umah mak aku...naik moto 10minit pun dah sampai...aku kawin dgn org dekat ja...bukan main syiok lg dia....dapat main dgn abah kesayangan...aku tak ikut la kemarin sbb masa tu aku tak balik keja lg....abah dia balik keja awai....(8.00pg - 4.00ptg) pastu abah dia pun mcm biasa la...berphotoshot la..konon...bajet pakai kamera mahal la kan...padahal hp ja pun....hehehhehehhe....jom layan gambo model pokok pisang ni....

bajet mau mcm artis post tu....
ada sapa2 nk ambik buat model ka? sila kembang kuncup hidung tu...
hehehehhe...promot ank sendiri...tak malu sungguh... ibu sapa la ni ha...

tngk apa tu Farah?

pungkok(bontot) ja tak tonggek sikit...
klu tak.. mau jadi mcm mas idayu hahahahha....

apa la yg di qhenyehkan tu...tutup mulut sikit nak oii...

awat yg syiok sgt ni nak ooii...kamu tu anak dara..klu nak qhenyeh pun jgn la sampai nampak gigi tu..tak lawa la nak oii...klu gigi tu fenuh semua dah tak pa la....boleh buat iklan gigi lak...




byk lg gambo yg nk masuk ni...tapi tak pa... bila2 lak ye...nanti hampa cepat cemuih...tngk byk2 gambo ank Mak EnCIK ni...cukup la setakat ini dulu ye...


22 ,2788 Yang Dah Komen:

Isteri Encek Bard said... [Reply]

kak d modal ke model yang... hihihihi sesajer jer nampak typo orang, padahal typosendiri selalu tak betul nie.... jgn mara ar kak d

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Isteri Encek Bard : kahkahkah...punya la kalot...hehehehhe,,malu sambil ambik tangan tutup muka....

terima kasih dear...

qemaishak said... [Reply]

alolo model pokok pisang lak ye..comel je sengih tu:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : eemmm..jadi model pokok pisang lak...

NM02 said... [Reply]

wow!!! cekci arrr

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@NM02: tecik2 cekci tak pa...jgn beso2 cekci..ini nk kena la ni....

azila said... [Reply]

sukerla ayahnya ader..baru ader mood sket nak shooting2 kan..heheh

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@azila : a'aa..tu la pasainya...ank abah la katakan....

~ yus ~ said... [Reply]

model kat pokok pisang ya..

tetiba teringat lagu amelina dengan iwa yg memori daun pisang ke apa tu?..hihi

syariza09 said... [Reply]

baik2 main kt pokok pisang tu, takut juga kot2 kena sorok ngan.......minta simpang la kannn

bknn pa, sblm ni pernah terbaca kisah benar pasai pokok pisang

fyna said... [Reply]

tomey je..
;)

ainnoraini said... [Reply]

model pokok pisang yg seksi meksi...tergoda you...

nak pinjam model tu bwk balik rmh boleh...anak2 kat umah mesti suke melayan model pokok pisang yg cute tu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : a'aa...betoi la tu memori daun pisang iwan & amelina

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : hap....ko jgn....
ya ka?huihs seram la plak...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@fyna: terima kaseh dear....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : ha...bleh aja....sejam 10 hengget...hehehehhe....

CikBulat said... [Reply]

wahhh! kemain model ituh. hahaha !!

Miss Yaty said... [Reply]

ommeynye anak kakD... ;)

ahsfantasy24 said... [Reply]

wah..
photoshot dlam kebun pisang,
heheh..

akak,
template nei comel sgt3!!!!!!!!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@CikBulat : biasa la bab2 nk posing ni serah kat dia la...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Miss Yaty : ya ka?heheheheh...mcm mak dia dak?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ahsfantasy24 : klu balik kg tempat tu la yg paling dia suka...

oohh..ya ka?terima kaseh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat