Wednesday, April 13, 2011

YG SEKSI MEKSI●•٠·

Assalamualaikum semua....
wah2 dah lama aku tak menghapdetkan diri n00...bukan apa aku baru blik dari mempromosikan diri...mempromosikan diri?oh tidak...tidak...tidak...yg sebenarnya aku baru blik dari membuat promosi produk kat Taman Bunga Raya, Bukit Beruntung...TAPI..tak la brapa beruntungnya...cukup2 mkn ja...produk kami yg dipromosikan inilah dia....JERUK CAMPUR + MADU....memang sedap ooooo....nak oder sila lah laporkan diri pada aku..hohohoho...


dan ada lg satu produk bermutu....MARUKU YG MAVELES...
jeng...jeng....jeng...jeng.....

klu nk tempah utk raya2 pun boleh jg ni....


HARAP MAKLUM TAJUK TAK DAK KENA MENGENA DGN YG HIDUP MAHUPUN YG MATI...JGN MARE...

28 ,2788 Yang Dah Komen:

~ yus ~ said... [Reply]

menarik tgk bekas jeruk tu. Jeruknya pun warna warni ya...mcm sedap je..:)

Isteri Yang Comel said... [Reply]

jeruk warna-warni nampak sedap jek

cikpia said... [Reply]

menarik jer jeruk tu... yummy!!!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : nak tau sodap ka edok...try cuba test la....hehehehe..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Isteri Yang Comel : eemmm...memang sodap...mkn jeruk ni tak sakit dada..sbb kita tak masuk asid...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@cikpia : menarik tertarik ko memang the b00m....

ainnoraini said... [Reply]

patut la sunyi sepi jer...

terliur tangok jeruk tu...mengamcam sungguh...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : wah ada peminat rupa2nya...klu kakD tak berhapdet tu..ada keja la...

syariza09 said... [Reply]

ingatkan kakD yg cekci mekci tu...hihihi

kiwi said... [Reply]

lame x singgah sini..kak D wat sdiri ke???bestnye..hihi

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : hai ko ni....jgn....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@kiwi: tu la pasai tak singgah....

tak la..paksaudara bos yg buat...

qemaishak said... [Reply]

cari gak part seksi tapi xde..jeruk tu mengiurkan je hehe

Ati Masrif said... [Reply]

mengancam jeruk tu

dah terasa di bawah telinga ni ha.. :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : mengiurkan ye....i loike...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Ati Masrif : hehehehehehhee....

kakchik@ella said... [Reply]

maruku tu sedap tak??? mcm nak je. hihi

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@kakchik@ella : sodap la...naknak bgtau...tapi kan klu nk pos ni..kena la bik dlm 3bungkus keatas baru syok peking...

Syeeda Sobbihi said... [Reply]

hai..kak D berniaga plak ka?? baguih2! support kak D!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Syeeda Sobbihi : meniaga la sikit2...tq

man yusoef said... [Reply]

bukit beruntung??? kat rawang kan..huhu...erm..tapi saya tak suka makan jeruk..haha

noor said... [Reply]

rindu sama kak D
bestnyer jerukkk bak mai sikit hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@man yusoef : yup...
tak suka mkn jeruk maruku ada...hohohoho...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@noor: terima kaseh sbb rindukan kakD...boleh oder sj...hehehehe...

MAPPIAU said... [Reply]

wahhhh kakD sudah semakin maju mudahan rezeki kakD akan melimpah ruah kak :))

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MAPPIAU : insyaallah amin...

Sharinginfoz said... [Reply]

maruku memang sedap dimakan

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Sharinginfoz : tak kan sedap sj...oder la sama...hohohohoho...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat