Thursday, April 28, 2011

AKSI MODEL CILIK yg LICIK●•٠·

Assalamualaikum...
sory no... lambat sikit hapdet arini..ada ka yg menunggu N3 aku ni?tah2 aku yg perasan....tadi menunaikan dulu tanggung jwb sebagai pekerja contoh...pastu p mkn...ni br la ada masa nk hapdet...petang kemarin terasa nk berphotoshoot dgn model yg tak berbyr ni...skg lg besar lg susah nk ambik gambo dia...entah pasai pa...sibuk dok berjalan....ja....p sana...p sini...sampai kena umpan dgn kopok & ayaq br boleh snap gambo dia....moh kita layan gambo dia...







tngk gambo yg mula2 dah minta ayaq kat pak menakan dia...klu tak bg buat perangai pastu terus duduk...hai..susah sungguh...





















tngk tu mulut sambil nganga...nk kopok suh kita suapkan kat dia...sibuk sungguh...tapi tak jg tngk2 kat kamera..




















kita panggil tngk mana entah...geram sungguh la dgn dia...ooo...br ingat.. perasan tngk layang2...


















tngk mkn lg...kita panggil buat tak endah ja...



















tngk sibuk bejalan p kat sepupu dia lak....adoi dr mula ambik gAMBO ni 1 pun dia tak tngk kamera lg tau...mentang2 la kamera ibu ni murah....




















ank oooiii...tngk mana ni.....ni tngk ibu kat sini ni...adussss..foning i dibuatnya....



















tngk dia tunggang ayaq tak mau2...ayaq dah abis dah nak ooii...



















kesian la kat ibu nak oiii...ibu dah ponat ni....dah fedap dah ni....ibu tak mau ambik dah gambo kamu.....

















mkn2...mkn2...tak abis2 dgn mkn....dah2 ibu dah tak mau ambik gambo dah...*sambil buat2 tutup kamera...& terus berjalan ke keta...*






















AAAaaaaa....akhirnya setelah ibu menyebai...br dpt ambik gambo budak tecik yg licik ini ye....


















ha....ni sekeping lg sebelum semua beredar balik....fuhhh...penat sungguh nk ambik gambo model yg tak berbayar ni.....
kalau ibu bayar kamu agak2 jadi mcm ni tak?hehehhe...






22 ,2788 Yang Dah Komen:

Mama Gee said... [Reply]

alah tomei2nyaaa diaa....suka tgk budak2 pakai gaun ni..kalo jalan terkedek2...sgt chomelll :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

amboi..tonggang cawan sekali tuh..keh3.comel

kakchik@ella said... [Reply]

comelnya anak makencik ni. bape umur ni?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Mama Gee : chomell memang chomell...eceh2 terpuji ank sendiri lak...
tapi kan..ponat jg dgn aksi dibuatnya tu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : kakD dah ckp abis dah ayaq tu...tapi buat dekkk..ja..nk jg tonggangnya...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@kakchik@ella : dah 1tahun 5bulan...

MummyEcha said... [Reply]

si princess nie pun sama peel ngan ank dara saya gak..susah nyer kalu nak suh bergambar..mama nyer yg tergedik2 nak snap tp si ank buat derk jer..huhuhuhu..cam ner kak D nak buat diorg nie mesra ngan lens.....???

ainnoraini said... [Reply]

mmg comey...mesti nakalkan...selalu dera mamanye yee...

dah besar tu...
bile mamanye nak menambah bilangan ahli keluarga lg tu...huhuhu...

WANDA_ISMAIL said... [Reply]

p taman jubli mas k kak? hehe..

suri solehah said... [Reply]

salam..suka tengok anak dara..mcm saya kalau beli baju n kasut..mesti terambik pink je...huhu

ct N honey said... [Reply]

comel...bestnya dpt anak ppuan...

syariza09 said... [Reply]

dia saja nk bg mak dia penat dulu, pastu pandai pula amik hati posing dgn cantik :D

qemaishak said... [Reply]

gaya tongang air tu sama cam anak qema kak, kadang2 air banyak pun sibuk nak tongang2 hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : dlm proses penambahan la ni..hehhehehe..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@WANDA_ISMAIL : ya tmn jubli mas..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@suri solehah : bab pink ni tok sah dok kira la..bj n yg lain2 kakD beli kat dia kebayakkan pink..heheheh..

entah la bila kelas2 kala lain..pink jg yg diambiknya...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ct N honey : terima kaseh...
memang best dpt ank pompuan..tapi bg kakD laki pompuan semua tu rezeki utk kita kan...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : tu la pasai..memang penat sungguh...tu la kan...berbaloi jg buat2 bebai kat dia...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : hehehehe..ya ka?

tapi kdg2 gelagat lepa ni nampak best kan...walaupun nakal...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MummyEcha : tu la pening jg nk snap pict lepa ni..masa tecik2 dulu ok je..

mai dah besaq memang payah sungguh..

MyHeartMySoul said... [Reply]

alalala... tomeinya dia... kt mana ni?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MyHeartMySoul : kat tmn jubli mas...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat