Sunday, April 24, 2011

NASI GORENG YG MAVELES●•٠·

Assalamualaikum semua.....
al-kisah tersebut la kisahhhh......
vavavavava....tngk tajuk....nampak sgt kata aku ni puji sungguh nasi goreng ni ye...bukan nasi goreng yg aku buat...tapi beli kat kedai la....aku & incek su0mi dah tak tau nk mkn apa semlm ni...aku sebenarnya tak mkn pun tak pa...konon2 nk diet la kan...sekali incek su0mi kata nk mkn nasi goreng kampung lah...aku dah siap terbayang...hehehehehe...abis la diet aku mlm semlm...

aku : abg tak payah beli byk2 bungkus....beli 1 bungkus dah cukup...

incek Su0mi : btoi ka ni???

aku : btoi la...buat apa nk membazir..nanti bli byk2 tak abis lak....

incek Su0mi : ha...ok lah....

sekali tngk nasi goreng ni....dgn bau yg eeemmmm....terangkat....rasa menyesal la plak suruh beli 1 bungkus...hehehehehehhe...hampa nk tngk dak?angguk la pala tu....klu tak...tak mau tunjuk....

ha kan....nampak sedap ja...dgn bau yg sgt terpesona.....
nasi goreng kampung + telur Dadar...

nak menyesal dah tak guna....TAPI mkn berdua dlm 1bungkus agak romantik la jg kan...belaga2 camca...cewaaaahhhhh....ayat utk menyedapkan hati aku.. hahahahahaha....

12 ,2788 Yang Dah Komen:

laskar pelangi said... [Reply]

aigoooo! saje jew akak nak kasi Pelangi jeles kan...aduhai.

nak kawen cepat lah macam nie..
ngeeeee(*.*)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@laskar pelangi : hehehehe...ha..kawen cepat2...best tau...

~SYAZ~ said... [Reply]

perghh!
syaz yg tengok ni pon terliur lagi lah kakD yang ade depan mata tu ha~
nyam3!!
lenkali suruh je suami akak beli 2 bungkus..diet belakang cerita..
esok diet lah balik..
keh3.. :D

laskar pelangi said... [Reply]

hek hek =)

muda lg la kakD ...belajar pon tak habis lagi =)
hehehe~

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@laskar pelangi : ok2 blajar dulu..nanti2 kawen ye...klu kawen2 muda2 pun tak best jg..enjoy puas2 lu ye...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~SYAZ~ : hehehehe..tu la pasai...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

hahaha...tu lah kak.kata nak suh beli satu.sekali sedap.romantik lah sgt ye kak?saya sgt suka nasi goreng kampung,nyum3

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : tu la nk sedapkan hati...konon2 romantik la sgt...padahal dok berebut hehehehe..

qemaishak said... [Reply]

kalau beli nasi goreng ringkas pun sedap..kalau goreng sendiri rasa cam kureng je merujuk kpd qema la tu hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : btoi tu....kakD pun sama jg...

lieynanilaz said... [Reply]

kahkahkah....cukup ka tuuu....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@lieynanilaz : klu tak cukup pun...cukup2kan la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat