Monday, April 25, 2011

PERHATIAN SEMUA●•٠·

aku boring tahap gaban....tolong la aku...ada sapa2 boleh hilangkan rasa boring aku ni.....adakah yg ini boleh menghilangkan rasa boring aku yg teramat2 dan tak dpt di bendung lg......jeng...jeng...jeng...jeng.....

...........................
..........................
..........................
..........................
..........................
..........................
...........................
...........................
...........................
...........................
............................................
......................................
................................
..........................
......................
...................
...............
............
.........
......
....
..
.
perghhhh...terangkat....pisang sarong yg maveles......


10 ,2788 Yang Dah Komen:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply]

ekekeke..
kami pon sdg menikmatinya skrg...
biasa r, xtvt ptg.. hihihi

lieynanilaz said... [Reply]

uisss....sensasi akak bagi nama tu...memang terangkat...kihkihkih..

ainnoraini said... [Reply]

mmg sedap petang2 ni pekene pisang goreng...

pisang sarong...sedap ke...
pernah ke kite mkn pisang sarong tu..

mehh la dtg kat blog saye tu...saje nak tahu ..apa kata suara hati anda...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥ : ooo..jadi tngh menikmati la ni ye...selamat makan..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@lieynanilaz : memang nama dia la yg oii..kat sini memang femes dgn pisang sarong ni...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : pisang sarong kat sini memang sedap...
lepa goreng 2x...sbb tu nama pisang sarong...

padlie said... [Reply]

menu saya petang ni pisang gak.. tp jadi cekodok dah..

saya bukan tomato said... [Reply]

wahhhhhhhhhhhhh !! nak !!!!!!!!!1 ^^

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@padlie : cecodok pun sdp jg ni...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@saya bukan tomato : ambil la..tanpa rasa malu dan segan...hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat