Monday, April 25, 2011

NAK PAKAI SESUATU TNGK DULU●•٠·

Assalamualaikum.....Pembuka bicara....sblm aku meneruskan N3 aku ini..aku dgn ini menyusun sepuluh jari memohon kemaafan jika ada yg terasa....
semalam hampa semua tngk mentor dak?sapa tngk sila kembang kuncup hidung tu.....
kat sini aku nk tanya hampa...hampa perasan dak masa iqa ank didik edry tu...dia menyanyi lagu berduet dgn Allahyarham Sudirman...hampa ada perasan dak subang yg dia pkAI tu?aku ada la perasan jg....subang yg dia pakai lebih kurang tanda.....hampa tngk sendiri lah.....




hampa tngk tang aku bulatkan tu....gambar ni ja pun yg aku boleh tunjuk kat hampa...klu nk lebih jelas lg...hampa tngk balik kat youtube ka...www.tonton ka...aku dok cari jg tadi..video semlm...tapi pasal la payah nk dapat.....
menda ni bukan aku sorang yg perasan...incek su0mi & kawan aku pun perasan....
bg aku kan klu kita nk pakai sesuatu tu...tngk la dulu....
punya la ramai mlm tu tak kan tak dak sapa yg perasan....hairan jg aku...ka semua org buat do...no...ja..tak kisah...biaq la dia nk pkai apa pun...kubur masing2 kan...boleh ka mcm tu?bg aku klu kita ingat mengingati sesama kita tak salah kan.....






p/s : lepas ini hampa sebagai bakal artis....haruslah berhati2 dgn setiap yg hampa tonjolkan....

23 ,2788 Yang Dah Komen:

YAYA AZURA said... [Reply]

haih ..dorang main belasah je agaknya nak pakai ape ...

~ yus ~ said... [Reply]

yus tgk gak mentor smlm tapi tak perasan...huhu. Suka Salma je, time Iqa nyanyi buat kerja lain, telinga je dengar, mata tak..

tp betul kan, apa yang kita pakai kena jaga dan tengok dulu. Belum jadi artis dah ada kontroversi ..hmmm

ainnoraini said... [Reply]

smlm tak tengok la pulak...
nnt kite cari kat utube..ye...

die org ni bukannye ambik pusing ni semua..janji cantik belasah jer...

AngahSayang2314 said... [Reply]

tue la pasal semalam angah pun ada gak perasan siap cakap lg ngan hubby...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@YAYA AZURA : tapi tak boleh la mcm tu...tngk la dulu....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : patutnya dr skg lepa dah kena jaga ini semua....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : tu la kan....

qemaishak said... [Reply]

sama cam kak yus, fokus tgk salma nyanyi je, ika nyanyi pun tgk yang nyanyi mula2 je..pastu lyn cite pau milah hehe

pena rozie said... [Reply]

Nape la tak jage. Walau pun kite tengok remeh, patut yg remeh tu la kene jage. Kan dah jadi isu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : ya ka?kakD semlm memang tak dak nk buat apa...jadinya tiada gangguan la bila tngk tv hehehehhe....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@pena rozie : btoi2 kakD setuju...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@AngahSayang2314 : kan2...tngk angah pun perasan jg...

MummyEcha said... [Reply]

agaknyer diorg ingat kita nie x nampak kot....padahal kita bukan fokus pada nyanyian dia jer...semua kita tgk ....pakai belasah jer

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MummyEcha : btoi2 bg kakD kan...kakD suka tngk penampilan lepa....setiap kali lepa buat persembahan...

man yusoef said... [Reply]

tak perasan plak dia pakai mcm tu smlm...huhu.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@man yusoef : cuba tngk balik...video kat www.tonton.com...kakD dok cari tadi tak jumpa...

NM02 said... [Reply]

tak tgk... bz nyopping kat jj... agagagagaga..

Elly & Emmy said... [Reply]

inilah akibatnya kalu buat pilihan nak nampak cantik jer.. sampai tak sensitif lansung..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@NM02: ko ni mentang2 dah dpt gaji...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Elly & Emmy : tu la pasalnya...

syariza09 said... [Reply]

mlm td x tgk pon, rasanya ada yg prasan tp x dak sapa yg tegoq.

saya pernah tukaq layout blog sbb terperasan kt gambaq tu ada salib, sib baik la prasan

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : OOO...ya ka....tak pa nanti leh tngk kat youtube...

Si Gadis Blogger said... [Reply]

tak tau:P sebab tak minat tengok mentor ^_^ hihi..
Hurm..Pernah skali mak Gadis nak beli subang, cantik tapi ada cross.. halus..nasib baik Gadis tengok betul2. kalau tak berhati2 masa beli, cian :((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat