Thursday, April 21, 2011

DENDAMKU TERBALAS●•٠·

haaa....ambik ko.....NM02 hehehehhehe...akhirnya aku pun akur dgn kegersangan aku terhadap OR ciken cop key hep ci....

ambik ko....siap berfrem lg....

TAPI aku kucewa....tersangat2 sbbnya hampa perasan dak apa yg tak dak kat pinggan tu?karpu & pisau....salah....jagung yg tak dak...ini membuat aku mendatang kan marahhhh.....*sbr2 mak EnCIk..*nasib ada yg menyabarkan aku.... boleh pula lepa mengantikan dgn....

ini org panggil apa ni?aku senang ja panggil kubis cincang ja...
hampa nk gelak kat aku gelak la...aku memang tak tau nk panggil apa ini....


oleh kerana aku ni baik hati....lg pula perut aku pun dah dok berkeroncong...tu yg aku mkn jg tu...klu tak...tak mo mkn....merajuk...huihs...geram la aku...


oleh kerana *bopa kali oleh kerana ni...* aku sudah kekenyangan...masa nk p kAT tempat parking...aku dan lg mensnapkan key hep ci mana yg membuatkan aku mendatang kan maraahhhh....

ha hambikkkk...padam muka key hep ci ni....
kan dah org tau...*wei hampa jgn p tau kat sini...tak best...*



his2...his2...mcm budak2 la aku ni kan...biaq p...biaq puas hati aku....hahahahhahaha....yg paling penting sekali dendam aku sudah pun terbalas pada NM02  tayang sangat kat aku ciken cop tu....hehehehehe..


32 ,2788 Yang Dah Komen:

Isteri Encek Bard said... [Reply]

kak cam kocik jer ayam tu tak macam lam iklan

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Isteri Encek Bard : a'aa...betoi jg no...

WANDA_ISMAIL said... [Reply]

ni mesti kfc kat jitra k? ada dr rozmey d situ! hehe

YanaMIB said... [Reply]

blom try lg ciken cop br nih..hehe nnt nk ajak dak encem try lah =)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@WANDA_ISMAIL :ha.....btoi latu...ala tersnap skali dgn ofis org tak bersalah la plak...hehehehhe...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@YanaMIB : try jgn tak try....hehehe..

laskar pelangi said... [Reply]

aduhai...besnyew mam kfc. aum aum aum =)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@laskar pelangi : nak ke?hehehehhe...

sahromnasrudin said... [Reply]

ayam tue kecik sgt..mcm tak puas je huhuhhhh

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sahromnasrudin : eemm...dah dua org tegur pasal ayam ni ye....ini tak boleh jadi...kenapalah aku tak terperasan ye..

syariza09 said... [Reply]

lenkali sapa2 nk p, kena bawa skali jagung, baru la lengkap...hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : pesanan dituju klu sapa2 nk p key hep ci yg tertera ye....

ct N honey said... [Reply]

kobis cincang tu coselow,(cam tu lah agaknya ejaannya)

cikpia said... [Reply]

dr rozmey tumpang glamer di situ!!

Miss Yaty said... [Reply]

wah! mcm best jep..sok nak pegi mkn kepci la..eh lupa plak duit lam purse tinggal 5 hinggit je..

tpkse tgu mgu dpn la jwb nye..sb mgu dpn bru dpt elaun..huhu~

~SYAZ~ said... [Reply]

ha kakD~
ape lagi pasni kalau nak pergi lagi jangan lupa ajak syaz pulak yup..
keh3.. :)

MummyEcha said... [Reply]

bleh plak macam tu....nie dah jadi set lain...ayam tu kalu saya mkn macam x cukup jer satu..awat kecik sgt....

Diela Zaimi said... [Reply]

sedapnya kakD...smlm duk tengok je iklan dlm paper...terliur rase...nak pegi beli tp malas...hehehe boleh gitu...pasni kena rajin pegi belila...x leh jadi ni...

CIK TOM said... [Reply]

wah nmpk sedap ni akak..terliur cik tom..dah la tak makan lagi ni..hehe...

blog akak makin cun la..suka tengok :)

THE LEKAT LEKIT STORY said... [Reply]

marah betul tu.. yelah tgh lapar yg dtg dengan dugaan lak..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ct N honey : oooo..terima kseh...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@cikpia : nasib dia ja tu....tersnap kahkahkah....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Miss Yaty : mai sini kakD blanja....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~SYAZ~ : haaa....boleh aja...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MummyEcha : tak cukup? oder 2 siap2 ye..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Diela Zaimi : haaa..tunggu lg...nanti habis kempunan lak...hehehehehe..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@CIK TOM : teliur ye....sian la plak...nanti kita p mkn ye...

terima kaseh....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@THE LEKAT LEKIT STORY :heheheheheh...tak la marah sgt...tajuk tu mau hot la kan....

Aziela said... [Reply]

Assalam Lady Zul. Sy nak minta izin dan minta halal linkkan entry nie dalam posting saya yer....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Aziela : W'slm...ha boleh aja...

Cik Eka said... [Reply]

kak..nape ayam die kecik beno eh kak??

meh jenguk belog eka meh..

http://ekahafizy.blogspot.com/2011/04/maaf-maaf-maaf.html

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Cik Eka : tu la byk jg yg komplen ayam kecik...key hep ci ni nk kena dah ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat