Tuesday, April 26, 2011

JEMPUT MKN & MINUM●•٠·

Assalamualaikum.....
selamat pagi semuanya....harini hampa semua bekfes apa?aku cuma bekfes ni je..

sedap jg sekali sekala mkn dgn roti 4 sagi ni...

ayaq kopi tu wajib kena minum sbbnya nk memberi khasiat pada sipeminum...hampa klik SiNi dan SiNuN semua khasiat tu penting utk org pompuan & laki2...ni kopi yg aku minum Kopi Inspirasi Dara tngk nama pun dah menarik minat utk dicuba kan.....kita ni klu tak di bendung dari awal maka.. nanti terjadilah sakit2 yg tak diingini...(mintak simpang la kan....) kalau boleh kita nk badan kita sihat, cergas & kuat*ceh mcm iklan MILO lak ye...* br semangat nk buat kerja kan....pada sapa2 yg nk mencuba boleh ja bgtau terus kat i..klu berminat utk jadi agen aku pun boleh...diskaun yg menarik menanti anda....

24 ,2788 Yang Dah Komen:

laskar pelangi said... [Reply]

wewit!
nak jugakkk kopi tu =)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@laskar pelangi : boleh aja...bopa kotak nk?hahahahahha.....

dwaty said... [Reply]

pagi tadi bekfes teh + kuih jer... teh wajib... kalau tak minum takde mood... t/hari nanti... roti gardenia jer...

MyHeartMySoul said... [Reply]

sodapnya... roti 4 sagi ni makan dgn susu pekat pn sedap ooo... perrgghh... menjilat jari tu..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@dwaty : untuk t/hari ko diet ke?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MyHeartMySoul : ya la tu menjilat jari...ni mesti klu mkn berebut dgn ank ni....hohohohho...

Mama Gee said... [Reply]

sonoknyaa kalo pewot leh terima bekpes mcm ni...
pewot dinasour g ni takleh..kena gak berat2...huhuhhu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Mama Gee : kakD tak pa...TAPI janji t/hari kena mkn yg berat la...

qemaishak said... [Reply]

hari ni sarapan mkn berat sikit sebab lapar hehe

~ yus ~ said... [Reply]

kakD on diet ke? Takkan 4 keping je? Kalau yus tak cukup tu..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

nnt pas bersalin sis bg tau mana nak cr kopi tu ye.cam best je saya tgk

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : it's ok dear...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : hai...6kpg tu...nk ambik gambo tunjuk sikit la...tang bwh tu ada lg..hohohohohoo..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : ha boleh aja...kopi tu keluaran company kakD..

memang dlm pantang lg elok utk kita minum...

NM02 said... [Reply]

dah beli, tak belum sempat nak makan lagi.. lapar niiiiiiii

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@NM02: apa yg dah beli kopi ka roti 4 sagi..hohohohohoo...

Isteri Encek Bard said... [Reply]

lama tak makan roti (orang utara panggil roti kan kak D, kami panggil biskut kesing)cicap kopi

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Isteri Encek Bard : a'aa..org utaha panggil roti...

ainnoraini said... [Reply]

lunch dah sudah...kenyang lagi ni...
ptg nnt la kite mkn cengituww...

Rina AVAIL a.k.a cik betty said... [Reply]

sy jual cappucino tongkat ali..rs sedap mcm kopi mahal..mahu coba? hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : haaa..boleh aja...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Rina AVAIL a.k.a cik betty : pahit tak?

kakchik@ella said... [Reply]

biskut petak 4 segi dn nescafe o hidangan wajib kc pagi2. tp la ni asyik trlajak dgn nasik kerabu, nasik lemak. camna tu?? huhu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@kakchik@ella : ok la kan ikut selera masing2...janji mau mkn..jgn tak mkn pg lak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat