Wednesday, April 20, 2011

JGN LA MERAJUK NAK 00iii..●•٠·

Assalamualaikum semua....
Hari ini ank mak encik ni buat perangai lg...merajuk lg...sbb apa merajuk?sbbnya nak ikut abah dia p keja...hari2 p hantaq abah p keja...kdg2 ok kdg2 tak ok..mcm hari ini...aku nk tergelak pun ada...cer tngk gambo ni...aku panggil pun tak mau beralih dah...merajuk la konon....


selalunya bila kata nak ambik gambaq....qhenyeh(senyum sampai ke telinga) tak mau2...ni boleh buat do no ja...buruk perangai tu cek oii..sbr la..nanti ptg boleh jumpa abah lg...bukan tak tau hari2 mcm tu...


ini panggilan terakhir... klu tak mo beralih jg...ibu dah tak mo ambik gambo kamu....
huihs......dan2 beralih...tapi muka masih tak manis...sabo ja lah dgn ank2 ni ye...hari2 mcm2 peel la dia dok buat....ni br sorang..udah poning pala den....

26 ,2788 Yang Dah Komen:

qemaishak said... [Reply]

nampak comel je merajuk ni hehe

NM02 said... [Reply]

hehehe... mcm anak buah saya si bambam tu la, hari ni peel lain, esok peel lain plak.. peel yang bertukar hari2.. geram je rasa..

YanaMIB said... [Reply]

ank abah ni..huhu abh dia kena keje kt rmh je la kottt =P

Isteri Encek Bard said... [Reply]

alahai tomey jer perangai dier

MummyEcha said... [Reply]

wah...cam tu yer cara merajuk.hehehehe...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : comel ye....comel ibu yg snap pict ni ke?hehehehehhee...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@NM02: tu la pasai nya...naik fening ini kepala...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@YanaMIB : memang ank abah ni...klu dok main2 dgn kakD ok ja...klu abah ada...melampau btoi...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Isteri Encek Bard : ya la tu....ikut perangai sapa la ni......

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MummyEcha : ya la...konon2 tak mau ckp dgn ibu la tu...

Miza Yusof said... [Reply]

nakalnya kak D. hikhik :D
terus beralih baby girl tu. hehe

ainnoraini said... [Reply]

nak bermanja2 la tu..
cute jer diakan...dgn botol susunye tu...

baru tau ape itu ghenyeh....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Miza Yusof : ya la...klu tak...dah tak leh ambik gambo....hohohoho...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : eemmm...kiut la sgt...melampau lg ada....

hahahaha...itu bahasa ibunda kedah mali...

Eja GaNu said... [Reply]

tomeynye anak akak...biasalah bdak2 kn..nk mnja2 lah 2 hihii

azila said... [Reply]

alahai..comeynya.pandai merajuk dah ek???heheh..tp nak gak amik gambar

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Eja GaNu : ya la tu..ibu tak comey ka?hohohohohoho...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@azila: bab nk ambik gambar itu sudah semestinya....

man yusoef said... [Reply]

alololo...manjanya anak kak d ni...mcm kak d gak...eh yeke??? hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@man yusoef : HAI...KO MCM TAU2 JE YE..hohohohoho...

syariza09 said... [Reply]

ni ikut prangai mak kot..hehe

MAPPIAU said... [Reply]

haaaaaaaaa si kecik tuh kuat majuk ikut pangai sape tuh haaaa teeeeeeettttttttttt

hahaahhaahaaaa

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : hai2...ko jgn...jgn...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MAPPIAU : teeeetttt..........(sila isi tempat kosong tersebut ya makencik...)

Ujang9897 said... [Reply]

alolololo comel..=)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Ujang9897 : ha...ko....cepat2...nanti dpt ank cumel cam gini...ala2 terpuji ank sendiri plak...hehehhehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat