Monday, January 31, 2011

JANGAN LA MERAJUK●•٠·

Assalamualaikum semua....
hari ni aku nk story mori Farah yg merajuk sesungguh hati...tadi pagi aku memang tak bw dia naik keta...sbbnya mak2 menakan dia ada dirumah aku.. jadi aku memang tak bw dia naik kereta la...oleh kerana merajuk la sgt terpaksa juga boh dia dlm baby sit...aku pun dan la jg snap gambo2 org merajuk...

ulut warna-warni pun dah tak mo pegang...

tu kira dah tak mo turun...
mcm la org tak leh bik dia kan...
dia rasa mcm tahap selamat dah la tu...
last2 acik ambik jg...ibu n abah nak p keja...sayang ooii...dah lewat dah ni...

hai klu mcm ni pening la ibu...klu bleh nk ikut naik keta jg la...
dia selalu naik kete skali la sbb nk antaq dia p umah maktok..ni dah ada mak menakan dia kat umah aku jadi aku memang tak bw dah la...eemmm...masa aku naik keta dok dgr dia nangis2 kat atas rumah...sian la plak..arini bleh la maktok berehat...sbbnya farah duduk dgn mak2 menakan dia....ptg ni blik keja kena bawa jg la p jln2...adusss...fening ibu...

8 ,2788 Yang Dah Komen:

noor said... [Reply]

ala jgn ler mrajuk sayang
kak D nanti bli BB kat dia ilang mrajuk heheh

Hanis MY said... [Reply]

comelnyaa anak kak D, ulat tu bukan mainan feberet dia ke?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@noor: tu la pasai ptg ni kena bw jln2...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Hanis MY : memang tu mainan feberet dia...sampai tak mau pegang langsung...majuk sungguh la tu...

syariza09 said... [Reply]

jawabnya, pagi2 kena bawa dia round2 naik keta dulu la, bg dia rasa sronok sikit. pastu ptg pun bw naik keta lagi, bertambah fenin la ibu...hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : mcm tu la cerita dia...memang skg pun dah fening2 ni...

Miss Yaty said... [Reply]

hihi..kesian akak...gelagat anak-anak memang kadang2 pening nak layan kan..hihi..
oopsss gaya macam yaty ada anak jugak je...kawen pun tak lagi...hiihi

semoga akak dapat pujuk mood farah.. ;)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Miss Yaty : ha tunggu apa lg...cari la jodoh cepat2..tenkiu dear...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat