Friday, January 14, 2011

Hari Tua CiK WARDATI●•٠·





Tanggal 13hb Januari adalah hari tua buat kwn ku...
pict yg kat sebelah ni lah orangnya...semlm kami selebret dgn meriahnya kat khepc...
aku ucapkan selamat hari raya menyambut hari lahir yg ke..aku doakan semoga di panjangkan umur & dimurahkan rezeki hendaknya...Dan satu lg cepat2 cari jodoh tau....
Amin...... 



ini barisan VVVVip yg menghadirkan diri di majlis tersebut...hampa mesti kata...tak dak muka lain ka yg dok p...dak mcm ni...antara geng2 jahat sekolah yg ada kat alor staq ni kami ja lah...
ada la lg 2,3 org tapi lepa bizi mengalahkan YB..tu yg lepa tak leh menghadirkan diri...jadi kami ja lah yg memeriahkan suasana...kesimpulannya kami mkn bg pihak kwn2 yg jauh n tak mai....








kami ni klu bab2 nk interprem mau sj.....
klu dah jumpa tu ..wajib ambik  gambar untuk kenang-kenangan...







bila majlis dah selesai lg menjadi2 la kami menginterfrem...setiap saat n detik mesti dirakamkan...*ceh mcm keset plak nk rakam2 no..*
Dari kiri..besday gel (wardati), aku, najwa hanani, & najwa farhan....











aku paling2 suka pict ni lah...
tak tau pasai pa...
maybe ingat dizaman2 sek dulu kot...










pict ni pun aku suka jg....
sbb ini lah kaki2 yg menghadirkan diri...
hehehehehehe.....selesai sudah di khepc....






ha...
tak cukup kat khepc...
kami p plak kat balai seni kat depan masjid zahir....
hohohoho...punya la qhamai org p...
maybe mlm minggu sama kot...
klu hampa perasan kan...dah kurang dah sorang...
najwa dah cukup masa dah...sbb tu dia kena blik...klu tidak dia nk ikut juga la...









ok selesai disini....
klu ikut kan byk lg aku nk boh ni...
tapi memandangkan anak aku dah jaga dr tidur...
aku pun kena berenti....
mau klu dia ada...siap dia pun nk upload jg la...
oooo..1 lg aku lupa nk tunjuk kat hampa..
bersday kek cik WARDATI
....
....
....
...........
........
....
...
..
.


yg ni plak aku wish utk : CiK NURAIHAN ISMAIL
hari ni hari TUA dia....just for you AN..
♪Happy Birthday To You♪•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♪ Happy Birthday ToYou♪•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♪Happy Birthday To You ♪•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♪Happy Birthday To You Happy Birthday To You....wish all happiness & great in urlife...:D ♪•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•

20 ,2788 Yang Dah Komen:

ciK LyndaWawa igUana said... [Reply]

walaupun dah umo 31 tp perangai tetap macam mude remaja..hehehe

hans said... [Reply]

seronoknya celebrate ramai2

P/S : Bersama Hans Menikmati Aneka Masakan Berasaskan Telur Di Kampung Kuantan

Miza Yusof said... [Reply]

lawaaaaa lah :)
sukaaaaaaa :)

*kak D kat mana ni ?
nak p jugak.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ciK LyndaWawa igUana hehehehe..itu sudah semestinya...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@hansbiasalah kwn2 mcm ni la...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Miza Yusof ala...kat sebelah mahkamah tinggi dulu ni...skg dah jd geleri sultan klu tak silap kakD..ala kira kat wisma negeri tu ja..

THE LEKAT LEKIT STORY said... [Reply]

wah birthday party.. meriah gitu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@THE LEKAT LEKIT STORY memang meriah pun..biasa la jumpa kwn2 mcm2 gosip keluar..hehehehe..

sissyira said... [Reply]

salam

sob sob

rindukan kawan2 lama :(

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sissyira tu la kan..kwn2 ni..klu tak dak sbb pyh jg nk jumpa...masing2 kan ada komitmen lain..

Hanis MY said... [Reply]

beshnyaa sambut birthday ramai2 all girls gituuu

bubu ieQa said... [Reply]

suke suke suke tgn bintang2 tuuu . hheee :)

kiwi said... [Reply]

hepi bsday ntuk cik wirdati..hihi..comel la cup cake 2. ^^

sahromnasrudin said... [Reply]

assalamualaikum..walau dah umur 31 tetap maintain cumil dan vogue kan :-)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Hanis MY ya la..kakD dah bgtau jgn bw incek su0mi masing2...bleh gosip2..hehehehe..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@bubu ieQa hehehehe..kakD pun..selamat dtg bubu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@kiwitenkiu...cup cake sedap tau...eeemmm..yummy2..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sahromnasrudin w'slm..sapa yg vogue?kita2 semua ka?besday gel?kikikikiki..

Papa Mifz said... [Reply]

cup cake tu cantek eh...sure sodap kan....rasa lama lak dh x mkn cupcake...last x silap mkn cupcake hantaran kawen sendiri dulu..hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Papa Mifz : memang sedap pun..tambah2 yg FOC punya..hehehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat