Tuesday, January 25, 2011

TENGOK2 SAPA TU●•٠·

Wah2 tahniah la incek Ben Ashaari dah masuk majalah....syioknya...nanti ramai2 kita gi beli majalah RAPI keluaran FEBRUARY 2011 biar kat mana2 pun org cari dah tak dak...coz geng2 blogger dah beli...hehehhehehe....tngk kat bawah ni...kot2 sapa2 p cari tak jumpa plak kat dlm tu ada gambo incek Ben ye adik2, kakak2, pokcik2, mokcik2 ...
....
....
....
....
....
....
...............
............
.........
.......
.....
....
...
..
.
gambo ni aku sambar kat blog incek Ben...
incek Ben ko jgn mare ye...kita besok br nk gi beli...
TAHNIAH SEKALI LG BUAT INCEK BEN...

13 ,2788 Yang Dah Komen:

THE LEKAT LEKIT STORY said... [Reply]

mari sama2 kita mengiau kat blog BA

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@THE LEKAT LEKIT STORY :YA MARI2...

taufiq helios said... [Reply]

hee~ kakD jum join kontek kat my blog :)

E.d.Y said... [Reply]

nak masuk majalah jugak la..huhu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@taufiq helios : ok jap lg kakD singgah ye..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@E.d.Y : hehehehehhe...sabo2..

FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Reply]

haha, tahniah buat encik Ben, makin glamour lah beliau kan?

sissyira said... [Reply]

salam

makin femes la abg ben lepas ni =)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@FIFIEY LYCHEE MARATION : tu la..lepas ni lg glemer la dia...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sissyira : hehehehehe...mcm tu la kira2nya...

BEN ASHAARI said... [Reply]

terima kasih kak lady...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@BEN ASHAARI : wah terima kasih kembali jg pd incek Ben..sbb masuk jg belog kakD yg tak seberapa ni ye...mcm aku tidak percaya la weeiii...

Syafiq Rosli said... [Reply]

tggu sis plak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat