Sunday, January 2, 2011

yeeeehaaaa..HADIAH dah sampai●•٠·

salam semua.....
hampa semua tngk kat sebelah...hampa jgn ingat ada lg GA oleh E.D.Y yg sebenarnya aku nk bgtau kat hampa semua yg aku dah dpt hadiah GA tu...salah satu hadiah yg di war2kan oleh EDY telah aku menangi....





cabutan yg dibuat oleh EDY aku mendapat no ni....
masa tu aku pun tak perasan lg...yg aku mendpt cabutan tu...nasib EDY ni baik hati...dia cari aku n komen kat entry ni pastu aku pun cpt2 la lapor diri....tu la kan klu dah rezeki kita tak ke mana...Alhamdullilah......
hampa nk tngk dak aku dpt hADIAH apa?hehehehhee specel tau...dari Beijing lg....


ini la haliah nya....aku suka sgt....
terima kasih byk2 ye EDY sbb buat cabutan dpt nama kakD hehehehehe...
DLM byk2 aku masuk contest...
inilah GA BERTUAH bg aku....ni kira br pertama kali la dpt hadiah bila masuk contest....kikikikikiki...
skali lg aku nk ucapkan TERIMA KASIH ye EDY....

12 ,2788 Yang Dah Komen:

Ayuni said... [Reply]

hikhik, sye punye x smpai lg...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ Ayuni : sbr2...nanti sampai la tu...
ayuni masa kakD bgtau yg ayuni dpt hadiah kakD tak perasan lg kt kakD pun dpt juga...hehehehhe...nasib EDY baik hati,,,dia cari kakD jg...klu tak melepas la...

The Sharkox said... [Reply]

Hoh...tahniah la kak D...

THE LEKAT LEKIT STORY said... [Reply]

tahniah.. hadiah contest tahun ni dpt topup rm5o.. alhamdullah. br 3 contest je berjaya meragut hdiah. cuma 1 contest dpt 1st winner.. 2nd winner & saguhati. moga byk lg luck tahun ni
ENTRI TERKINI BONTOT MENGELEBEH

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@The Sharkox : tima kasih...

@THE LEKAT LEKIT STORY : ya ka?wow!!
insyaallah...moga2 tahun ni leh kumpul byk lg...

E.d.Y said... [Reply]

alhamdulillah..sampai jugak...takut je xsampai...

tunggu ada next GA bulan ni..hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ E.d.Y : ok...

misz sheyla said... [Reply]

whoa...tahniah2....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ misz sheyla : tima kasih ye...

misz sheyla said... [Reply]

same2...huhuhu
meh join ni pulak

http://miszsheyla.blogspot.com/2010/12/lucky-followers-saya-mau-hadiah.html

Miza Yusof said... [Reply]

tahniah kak :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Miza Yusof : tima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat