Thursday, January 27, 2011

BUKAN KENA BAYAR PUN●•٠·

Assalamualaikum semua.....
Tanggal 26hb January kemarin adalah Hari Lahir MAK aku yg Ke-54 Tahun Hapy Besday MAK cek doakan semoga MAK dimurahkan rezeki & dipanjangkan umur hendakNya...
ok aku nk cerita semlm semasa dlm perjalanan bw mak aku nk p mkn2 besar incek su0mi aku adalah berselisih dgn sejibik kereta ni...nak kata hebat tu dak la...keta aku hebat lg...bila beselisih..incek su0mi aku ada la berenti tepi konon nk bg keta dia lalu dulu la..bila aja dia lalu...sikit pun dia tak pandang & angkat tangan kat incek su0mi aku ni...hoi..nk angkat tangan.. bukan kena byr pun...

{gambar disambar dr go0Gle}
apa kena mengena dgn gambar ni...
sj ja nk tunjuk cara2 nk angkat tangan bg sapa2 yg tak tau nk angkat tu...


sekurang2nya hargai la sikit org yg menunggu ni...ceh mcm la keta dia  baguih sgt...klu tau nk jadi mcm tu biaq incek su0mi aku tak tunggu pun tak pa...biaq sama2 jalan2 nk tngk keta sapa yg nk tegelincir..keta aku dok belah yg selamat...keta dia dok blah sungai...ha..ha...keta aku keta kebal tau...sbb tu.. la aku kt keta aku hebat lg...kikikikiki...




{gambar disambar dr go0Gle}
ini bukan keta aku la....
ini kereta idaman aku....

20 ,2788 Yang Dah Komen:

~ yus ~ said... [Reply]

Biasalah tu kak D....tp bila terjadi kat dia, pandai pula dia sakit hati kan..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : tu la pasai...geram sungguh dgn pemandu yg kurang berhemah ni...

::NelyLeyana:: said... [Reply]

ape2 pon... hepi bufday!!! semoga Emak ladyzul sihat2 selalu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@::NelyLeyana:: : terima kasih byk2...

man yusoef said... [Reply]

muda gak mak kakD...mak saya dah 61 thun...hehe..keter idaman saya, nak honda cr-v je...nak boleh??..hadiah besday saya...hahaha

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@man yusoef : ko ni osman...nak2 yg mahal2...kakD mana la ada duit... kakD belikan yg mainan dah la...

Aziela said... [Reply]

itulah lumrah duinia...cuma kita harap satu hari nanti ada orang lain pulak yang ikhlas memberi jalan pada kita... jangan tak angkat tgn plak lepas tu...hehehehehhe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Aziela : insyaallah..hai kita pemandu yg berhemah...

Fyka said... [Reply]

biasa la tu kak,abes balagak macho r org tu..hehe...
eh,haa nk bls komen sy..
hehe,mna akak nk prasan sbb fyka xbape suka n xdibenarkan sgt cite pasal cinta hati atas sebab2 tertentu..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Fyka: tu la geram kakD dgn org tu...
ooo...ya ka...br kakD faham...

ainnoraini said... [Reply]

hepi besday buat mak kakD..
org mcm tu pun ade ye...tak ade perasaan langsung...kasi pancit jer dia punye tayar tu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : tenkiu dear....
ha hajat dihati memang ada pasang niat mcm 2 dah ni...hehehehehehe...

Hanis MY said... [Reply]

itulah hanis pun pernah gak alami benda yg sama mmg ada org mcm ni kat donia ni sabar ajelah hehe.. hamboi osman minta cr-v dgn kak D tu dia haha...

E.d.Y said... [Reply]

tu la..org2 malaysia ni mmg kurang integriti

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Hanis MY : nasib la ada kwn2 tlg sabar klu tak mau bg dush..dush..3,4 das...
ha tu la..osman ni...minta yg mahal2..kakD belikan yg mainan bleh kot...kikikikiki...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@E.d.Y : btoi tu...kakD sokong kamu...tapi sesetengah aja...yg lain ok...

ayushida said... [Reply]

kakD, saya selalu jumpa orang macam ni, kenapa? sy pon tak tau, ehhhh...saya selalu angkat tangan la...hehe...

sissyira said... [Reply]

salam

awat tak p kejar...pah tu bagi hon kuat2...huhu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ayushida : kita diketegorikan pemandu yg berhemah....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sissyira : tak payah kejar...nanti situasi mcm ni akan berlaku pulak pd dia...masa tu RASAKAN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat