Sunday, January 30, 2011

NASI AYAM MAS BERPERISA BLACK PEPER●•٠·

adus...tiba2 pula aku terlapar nasi ni....
sodapkan....
sapa yg nk tlg cari ni...

13 ,2788 Yang Dah Komen:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

MANA MAU CARI KAK D?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr : kat jln pegawai dear...

Ati Masrif said... [Reply]

naper ni ..

macam orang mengidam je..

dah ada ke..:P

ainnoraini said... [Reply]

hujan2 mcm ni...asyik lapar jer...
sedap nasi ayam tu..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Ati Masrif : tak da la...tapi klu dah ada rezeki tu...tak mampu den nk menolaknya....hehehehhe..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : tu la pasai..nasi ni memang sedap pun..nk p cari pun jauh sgt..kereta plak incek su0mi ambik..huhhuhuhu....bleh tngk gambo ja lah...

Apple Sweet said... [Reply]

kakD sedap nie dh la tgah lapaq sma nie....hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Apple Sweet : tu la klu ada moto pun jd ni kita p beli..tapi apa kan daya...moto kamu pun tak dak jg..akibatnya tngk ja pict tu ye...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply]

jom join colourful contest saya..klik link ini

anamizu said... [Reply]

perhhh sedap nih!! hihi

recent post : |pernah jawab panggilan camni???|

MAPPIAU said... [Reply]

adehhh makanan lagi, ayoyoyo kakD dah la ari tengah hujan ni haaaaa laparrrr laparrrrr akekeke :P

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@anamizu : memang sedap dik...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MAPPIAU: heheheheheh....relex2...ini cuma satu tayangan sj...kakD pun tak dpt mkn jg...sbb tak dak sapa nk p bli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat