Tuesday, January 25, 2011

Aku semakin tak faham●•٠·

adus...naik pening pala aku ni...
mana dok fikir sal keja..mana dok fikir sal ank,incek su0mi, family...mcm2 kita nk fikir...
bab nk up entry ni pun kadang2 dan kadang2 tak dan...
yg aku semakin tak faham ni kenapa la ada sesetengah manusia ni...
dah ada kemajuan dpn mata masih lg dok terkejar2 suh kita promot...yg tu yg ni....
aku ni bukan tak mo tolong...tapi kan AKU pun ada jg kewajipan lain yg aku nk buat...
asyik2 minta tlg promot brg dia tak abis2..
memang la klu kita tlg kita dpt pahala...
tapi tak semua benda kita kena tlg kan...
ok.. aku bgtau zaman skg.. FB ada..TWITTER ada..LAMAN WEB ada..dan skg BLOG pun ada...
jadi ruang dah ada gunakan lah sebaik mungkin...
insyaallah klu dah tu rezeki kita...insyaallah kita akan dpt punya...jgn riso...
tiap2 yg kita usaha ni..insyaallah Allah akan menolong....
jgn buat aku jd mcm gambo dibwh sudah la....

nasib aku masih bleh bersabar...
gambar disambar dari p0kcik G0ogle

10 ,2788 Yang Dah Komen:

Ati Masrif said... [Reply]

salam,

kadang2 tu tak sabar juga

dgn kerenah org yg mcm2..sakit hati tau

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Ati Masrif : tu la pasai...GERAM sungguh la kakD dgn sorg manusia ni...sabo2..

LadyRye said... [Reply]

kakd, nanti aku elaborate lagi bab orag mintak tolong ni..

sebab aku pun tak suka orang mintak2 tolong ni, bukan keji nak tolong tapi kadang-kadang tu kena tolong diri sendiri dulu..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@LadyRye : tu la pasainya..kdg2 kita kena pentingkan diri sendiri jg...kakD pun dah byk dah tlg dia ni...kali ni memang dah tak tahan dah...

aNiS tHe BumbleBee said... [Reply]

cak!
salam...first time mai sini..salam kenal...org loqstaq ka?hihihi!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@aNiS tHe BumbleBee : w'slm..nanti singgah2 la slalu ye..ha la org loqstaq la ni..

~ yus ~ said... [Reply]

huh! Memang panas hati dengan orang mcm ni...

sabar ye kak D

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : memang tengah sbr la ni...klu tak mau cabut ja rambut mcm kat gambo tu..kikikikiki...

Diela Zaimi said... [Reply]

sabar ye kakD...dlm dunia ni ada macam2 ragam manusia...selagi kita leh tolong kita tolong...tp kalo sampai memaksa tu sendiri mau ingatla kan... ;)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Diela Zaimi : terima ksaih atas nasihat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat