Tuesday, January 25, 2011

DAH boleh jalan dah●•٠·


hehehehehhe...syioknya aku..kemarin masa sampai di rumah mak...aku tngk ank aku mai kat aku dgn bertakteh pelan2...dah byk langkah dah....tak lama lg siap la....
nantikan video farah Najwa boleh berjalan ye...
harap2  pokcik2, mokcik2, maktok2, kakak2, abang2  bersabar ye..

12 ,2788 Yang Dah Komen:

LyNn HaMzAh said... [Reply]

lepas nie makin ligat la berjalan...hehehe...

Hanis MY said... [Reply]

bestnyaa dah bley jalan..tak sabar nk tgk video..

Diela Zaimi said... [Reply]

wahhh excitednya kakD...sy pun tumpang teruja sekali...seronok kan dpt tgk anak membesar depan mata...sy masih menanti saat2 tu...x sabarnyeeee.... ;)

ainnoraini said... [Reply]

dah boleh jln...tak lame berlari la tu...
nnt tak larat nk berkejaran la pulak ...
kurus maknye nnt tau...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@LyNn HaMzAh : tu la..lps ni kena bersiap sedia..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Hanis MY : sabo2...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Diela Zaimi : tak pa sabo2...tiap2 yg kita doakan insyaallah dimakbulkan dear...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : hehehehe...tu la kena bersiap sedia dr skg...bab kurus tu..tak kurus pun...huhuhuhuuhu..dr dia lahir n sampai skg badan kakD dok mcm tu ja...

syariza09 said... [Reply]

mula2 bertatih pasni bila dah leh berlari, siap la mak dia pun kena lari pecut pula ^_^

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : bab pecut tu yg nk tergelak tu...bayangkan lah mak dia pecut...mesti semua org pakat tngk sbb tak laju mana pun...kikikiki..

THE LEKAT LEKIT STORY said... [Reply]

jenuh nak mengepung la lepas ni

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@THE LEKAT LEKIT STORY : hehehehehe..mcm tu la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat