Friday, January 21, 2011

Malam Berinai AYU RAUDAH●•٠·

Assalamualaikum semua...
sory pada hampa yg menunggu gambar dr aku..*perasan p la kan..sapa yg dok tunggu tak tau la..*
semlm malam berinai Ayu Raudah...aku tak dapat p...
Adik ipar aku n the geng yg p...jadi aku sambar gambar ni dari lepa la ni....
malam ni br aku nk p....
jom layan gambar Ayu yg cun melecun tu....
apa2 pun Selamat Pengantin Baru Buat Ayu ♥ Zaquan
....
....
....
....
....
....
....
...............
.............
..........
.......
....
...
..
.







nantikan gambar terbaru plak dari aku mlm ni...
hampa tunggu n0......

13 ,2788 Yang Dah Komen:

Unknown said... [Reply]

Wah! Kak D di jemput ye. Best tu...

Ambil gambar banyak2 ye..nnti jgn lupa pos di sini..hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ :of kos dear..mlm ni giliran kakD ambik gambo byk2..ayu kwn adik ipar kakD...

kiwi said... [Reply]

kiwi nk kwen jgk..haha..adeh..gatal la plak

Unknown said... [Reply]

oah..btuahnya kak D dpt jemputan depa kawin :)

Admin said... [Reply]

hehe..sepadan..!
smoga berkekalan :)

apdm said... [Reply]

salam

ala, berserinya muka pengantin baru tu ....


tak sabar nak tunggu ni ...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@kiwi: ha cepat la kawen...nanti jgn lupa jemput kakD ye...bab gatai tu.. tak sebelah..kikikikiki...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Princess Nur : tak la bertuah mana...cuma adik ipar kwn dgn dia ja...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ahsfantasy24 : Amin2...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sissyira : w'slm..sabo2...

Hairun Azmi said... [Reply]

Congratss...

Dana Belia 1Malaysia bernilai RM20 juta

Diela Zaimi said... [Reply]

bestnya kakD dpt jumpe artis...hehehe...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Diela Zaimi : best la jg...sampai lepa tak terlayan...peminat ramai sungguh..hehehehhehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat