Monday, January 3, 2011

LUCKY FOLLOWERS ~ SAYA MAU HADIAH●•٠·

salam semua....
arini dah 3hb dah kan.. sat ja no....masa berlalu...jari2 aku ni masih lg keja nk tersilap tulis tahun....adus..mungkin masih baru lg kot....kenA seminggu lg cekap la tu tulis tahun 2011 btoi dak?ok aku tak mau beletiaq byk2 hampa tngk tajuk pun dah tau kan aku nk join contest...untuk pengetahuan hampa aku ni bukan mau sgt.. nk join contest2 ni...bukan apa aku kesian kat hampa klu aku masuk saheh aku la dpt hadiah tu....huhuhuhuu.. perasan baguih la plak....  dak mcm ni tadi tuan punya contest ni yg jemput aku join....yg ni yg sebenarnya aku nk bgtau kat hampa....aku ni qasa mcm tetamu VVVVip la plak kan....sbb ada jemputan2 ni...hehehehehe...perasan p la kan....la..hampa tak caya kata tuan punya contest yg jemput....hampa tngk ni.....
:
:
;
;
;
:
:
:
;
bukan apa ni tanda2 diatas hanya menunjukan dia dok loading lg ni....hehehehehe....

ha kan aku dah kt hampa tak caya....dia komen kat Entri Ni ha tu la...
skg...caya dah kan...aku ni bukan bleh kira nk tunjuk2 bukti ja...
ok tanpa membuang masa aku truskan misi aku ni...
stat dari skg.....

ok gambar papan tanda ni WAJIB kena ada klu tak makincek ni potong markah....
hai ada markah ka?entah la...biaq p lah...dpt markah ka dak...janji aku buat...

Syarat2 dia sangat senang [senang ka?aku rasa mcm payah ja...hehehehe..lawak ja]

1.) Mesti follow ini Blog.... kenape??? sebab hadiah hanye untuk follower ye....[dah folo dah pun makincek..id LadyzuL⎝⏠⏝⏠⎠™ folowe yg ke 108]

2.) Buat satu Entry Dengan Tajuk " LUCKY FOLLOWERS ~ SAYA MAU HADIAH" Angkat gambo di atas dan letak dalam entry tersebut and make sure link kan terus ke blog aku atau link entry ke sini .[dah buat dah semua makincek....gambar siap ada frem lg oooo...klu tak caya cuba try test tngk...link ka dak?]

3.) bila dah buat, bagi link entry korang dekat ruangan komen sini ok . [ok dah paking dah makincek...eh silap2 dah tinggal dah link N3 kat komen tu..]

4.) kalo mau letak di side bar pun boleh.linkkan ke sini 
     hueeeeeeee T________T  [banyak santek muka ko?memang cantek pun...dah aku buat N3 dah kira baik dah la...ni siap suh org letak kat side bar plak....nasib aku ni baik hati.....dah siap letak dah pun...tngk la...tu kat bawah tu...hehehe..lawak ja ye...nanti jgn lupa tau yg Rm50 tu bg kat kakD ye....ha lg 1 kakD siap boh blog ko kat bloglist kakD lg tu...ni bukan kes bodek ye...ikhlas ni...]

5.) Tarikh tutup 31 Januari 2011 [ha hampa semua tunggu apa lg jom kita serbu contest dia sblm tarikh tamat tempoh....hampa semua leh klik sini >>>> misz sheyla.blogspot.com ]

wei.....hampa tngk la hadiah dia....sempoi wwoooooo....

hadiah untuk lucky Follower

 budget RM 50

Hadiah lain

ha kan aku dah kata...hadiah sempoi tu....

nyaaaingsinggg....mataaa kajiiii.....semarinnn lem......fffuuuuuhhhh....maaaarang kerapuuuuu,,,,,sekepumter ke baaaa bommmmm..... [hehehehe....mandrem sikit bg ada luck..kikikikikiki....]

0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat