Monday, January 31, 2011

AKU MENANG WEI●•٠·

Alhamdulillah...biar BENAR AKU MENANG...akhirnya aku berjaya jg...merampas set wangiAN yg ditaja oleh kakcik A.K.A ella hehehehehe...aku bohong ja...bg la.. aku buat lawak sama...yg sebenarnya aku adalah pemenang saguhati...


klik pict tersebut bg tumpembesarannya...

walaupun saguhati aku tetap berbangga wei....bukan senang aku nk perah otak memikirkan apa isi yg aku nk masukkan...pada yg belum baca.. hampa BOleh klik sini >>>1st misz ellablogspot contest
terima kasih byk2 juga ku tujukan pada kakcik A.K.A ella  i lap u lah mak bebeh....dan tak lupa juga pada yg menyokong aku...terima kasih pada hampa semua....ceh buat ucapan mcm   menang set wangian u..kikikikikiki...perasan la hg ni Ladyzul ooiii....

28 ,2788 Yang Dah Komen:

Mek Onie said... [Reply]

waaaaaaa . tahniah ye kak d :)

Unknown said... [Reply]

saguhati pun hadiah juga kak kakD.

Tahniah!

Rina Rahamat said... [Reply]

Kita pun menang saguhati kak D..hehe..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@meaw: tenkiu dear...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : tu la kakD rasa bangga walaupun saguhati...tenkiu dear...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty : tahniah dear...

toyolkiut said... [Reply]

syabas..
smua peserta adalah pemenang kan..
sbb bukan senang nak ada hati utk join kan..
hehe..
tunggu nanti TK pulak yg buat..
hehe..
ntah bila, 10 tahun lg kot..
xde idea la..

Unknown said... [Reply]

tahniah yer kakD...saguhati pun hadiah mahal gak..baik kan kakchik tu

apdm said... [Reply]

salam pagi selasa =)


tahniah kak,, bukan sebarang tu, =)

KakD said... [Reply]

wahh!! tahniah kakD saguhati pun hadiah jugekk okehhh sape nak bagi kan, hihihi best best :))

Miss Yaty said... [Reply]

tahniah akak D :)

bestnye menang walaupun saguhati je kak...rasa puas hatikan kak ;)

Rina Rahamat said... [Reply]

kak D nak menang hadiah lagi tak..saya tag akak utk join GA

http://cikbetty.blogspot.com/2011/02/ninas-1st-ga.html

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@toyolkiut : tenkiu dear...btoi2 setuju 200%

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@E.d.Y : tenkiu...memang kakcik baik hati.. i loikes...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sissyira :tenkiu dear...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MAPPIAU : tu la pasai i berbangga la sangat...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Miss Yaty : kepuasan tu memang terasa dear...skg mood dok tunggu hadiah...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty : tenkiu sbb tag kakD...ok nanti kakD join ye...

sekadar satu coretan said... [Reply]

bestnyer...dpt hadiah..
tahniah..tahniah...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : tenkiu...nanti bila dah terima hadiah tu kakD publish na...

Khalisa Zulkarnain said... [Reply]

congratessss! pasnih leh kongsi hadiah ngan lisa nihhh. ngeh3

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lisa: boleh aja...tapi kena mai bik kat loqstaq la...hehehehe...

Admin said... [Reply]

wah..
alhamdulillah murah rzeki..
taniah kak..!



Terbaru:
7 Perkara Yang Saya Benci Tentang Politik
Kecelaruan Identiti: Tolong Komen Kejap!

mesticun said... [Reply]

boleh bangga ke dapat saguhati.
besar sangat kot hadiah tu.

# # mark zuckerberg berjumpa kembar jesse eisenberg !# #

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ahsfantasy24 : alhamdulillah..Amin..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@mesticun : memang patut BERBANGGA pun daripada tak dpt langsung...

Ogy said... [Reply]

tahniahhh!! :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Ogy : tenkiu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat