Thursday, January 20, 2011

Alah hai ankku●•٠·




Assalamualaikum semua....
hampa semua sihat2 blaka ka?aku sihat ja...
hari ini tak mau bercerita panjang...aku nk kongsikan dengan hampa semua video ank aku yg dok merengek kot..ka gelak..idak pun dok meneqan..apa2 ja lah....masa ni umur dia 8bulan mcm tu la..video ni aku br buat kat youtube....hehehehehe..tu yg cewi tu...ini video yg pertama aku upload....jom kita pakat2 "play" tngk..









video ni dirakam didlm kereta..
dlm perjalanan dari umah maktok nk blik umah aku...

lawak kan aku ni...aku memang tak penah upload video kat youtube...sbbnya aku tak qeti...nasib la ada kawan yg baik hati..Terima kasih ye yus...dia lah yg bgtau mcmana nk upload video kat you tube...klu tak.. sampai kehari ini lah aku tak tau nk buat mcmana...hampa nak tau dak sapa yg tolong aku tu? jom kita sama2 terjah blog dia hampa klik sini... >>> Puan Yus yg Baik hati

P/S : bg sapa2 yg br nk mencuba buat hampa leh klik sini >>> Bagaimana Upload Video ke Youtube

6 ,2788 Yang Dah Komen:

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

alalalalalal..
comelnyeeee

CIK TOM said... [Reply]

cik tom xdpt tgk video..tnet slow..tp tahniah berjaya jugak upload video :)

sori kakD...cik tom xtau tutorial utk chatbox..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Anisa Hang Tuah : tenkiu dear...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@CIK TOM : tima kasih...tak pa lah...nanti klu ciktom dah tau.. bgtau kat kakD ye...

~ yus ~ said... [Reply]

hihi..comel dia. Siapa yang agah dia tu? Kak D ke?

Sama-sama. Apa yang saya tahu InsyaAllah di kongsi bersama...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : ya la kakD la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat