Saturday, January 22, 2011

Majlis AYU RAUDAH♥ZAQUAN di TMN PKNK●•٠·

Assalamualaikum semua...hari ni sihat2 blaka ka hampa semua....
sory no buat teman2*ceh ayat...nk pujuk la tu* tertunggu2...aku bukan apa...semlm sampai umah pun dah koi 11.30mlm..maklum la...p majlis artis....kita bukannya VIP.. kita dok meja chokia2..ja...walaupun adik ipar aku ni satu kelas dgn Ayu Raudah..tapi kami semua tak bajet artis...jadi meja pun dok blakang2 la ye...aku pun bukan nk p mkn sgt..aku sebenarnya nk p jadi wartawan konon2...tapi kamera lepa(wartawan) lg dasyat...jd aku dok blakang juga la...kira gambar yg aku snap ni semua hasil sipi2 ja..huhuhuhuhuuhu..nk buat mcmana kan..orang yg mai ni tok sah kira la...punya la ramai org..gila babas btoi...*ya la klu tak ramai.. bukan majlis artis namanya Cik Puan Seri LadyzuL⎝⏠⏝⏠⎠™ oiii..ceh bajet VIP la plak...* lepa semua mcm aku jugalah..pulun nk bik gambar...TAPI yg paling aku geram+benci yg teramat-amat dah la wartawan boleh bik gambar yg cun melecun..pastu bila pengacara majlis bgtau kata sat lagi ada sessi org biasa(bukan vip)bajet artis leh bik gambar PENGANTIN yg si wartawan ni pun kalut jg nk bik gambar...tu yg aku pun dpt ambik sipi2 ja tu...ni semua wartawan punya pasal la ni...ok jom layan pict yg aku snap sipi2 tu.........
....
....
....
....
....
....
...........
.........
.......
.....
....
...
..
.
ini persalinan yg pertama...

hampa tngk la bersusun nk bik gambar lepa...

hampa jgn gelak tau...maklum la..gambar sipi...

PENGANTIN di atas berjalan mai nk menuju kat meja ni la...

tngk mkn pun tak abis..

kalut nk bergambar kat sini lak...
pengantinnya mana?hehehehehe....
sory na..pengantin tengah menyalin kulit pakaian yg kedua plak...

*lepas ni sessi pemotongan kepala kek*


sory na...aku hanya bleh ambik gambar kek ja...
gambar PENGANTIN potong kepala kek  hanya wartawan ja.. yg leh ambik...

ini persalinan yg kedua...

tngk la mata lepa berdua pun dah bertukar warna...*tak lama lg jd la.. inkredilberhak*
oleh kerana terlalu banyak lenser kamera utk mengabil gambar lepa berdua...
termasuk la aku...

nasib la ye...hampa jgn marah kat aku na..
sbb gambar yg aku bik ni semua sipi2..

jeng...je..jenggg...apa kah isu yg dibincangkan tu?hehehehehehhehe...



sapa yg tngk video ni kena teleng kepala...
hehehehe..sbb silap setting...ada sapa2 leh tlg ajar mcmana nak rotate dak?

ok lah...setakat ini saja yg dpt aku kongikan...gambar semuanya sipi2...sory nooo...ni yg aku publish agak elok sikit la..klu ikut memang banyak gambar yg aku ambik...tapi hampehhh....
sebelum aku menutup tirai sempat jg aku bik gambar lepa2 yg boleh dikatakan glamer la jg...










sapa kenal dgn dia ni...sila angkat keybod....



















dia ni plak sapa yg kenai?




















dan yg terakhir skali...siapakah lelaki disebelah perempuan yg cun melecun itu...
ni gosip terbaru....kikikikikiki tak da la lawak ja ni...












P/S : klu nk tngk lg byk hampa tngk la kat FB aku ye...

30 ,2788 Yang Dah Komen:

Diela Zaimi said... [Reply]

wahhh bestnya kakD...jeles2...hehhehe
best x makan?

Myra Jay said... [Reply]

Ok ar dapat tgkap sipi2 pun at least ada masa mjlis tu.. cantik sangat mempelai nie.. Sama cantik sama padan.. :)

Syeeda Sobbihi said... [Reply]

rita rudaini ada dak?? saya minat dia! hee

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Diela Zaimi : kita bajet bukan artis lepa bg makanan tak brapa sedap...huhuhuhuhu..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Myra Jay : memang lawa pun...btoi ckp myra sama cantik sama padan :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Syeeda Sobbihi : tak mai la dear...maybe dia dok shooting kot...hehehehhe...

α!∂αηαтαѕуα™ said... [Reply]

wahhh,, secocoknya... :)

α!∂αηαтαѕуα™ said... [Reply]

kak D.. cantik ruang komen.. leh ajar sy tak :)

ahsfantasy24 said... [Reply]

hehhehee..
rita xdek dtg lak ea..

YAYA AZURA said... [Reply]

wah best ah kakD dapat tengok live!!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@α!∂αηαтαѕуα™ : hehehehehe..kakD tak qeti la..ni pun ada yg tlg buatkan utk kakD...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ahsfantasy24 : tak kot...rasanya dia jeles kot sbb kan majlis lepa dulu kan ka tak meriah....hehehehhehe...lawak ja...entah la knapa dia tak mai..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@YAYA AZURA : best la juga...tu pun jenuh berebut nk bik gambar..memang lepa dua sama cantek sama padan dear =:)

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

wowww
sweetnyeeee

~ yus ~ said... [Reply]

Wah! Jeleslah kak D dapat pegi majlis Ayu raudhah..

Dia nampak cantik...

Naper takde gambar Kak D?

tomatokering :) said... [Reply]

waa~ sangat jeles ! XD sedih tgk pakwe lame dah kawen . kekeke :P

My Name is Mar said... [Reply]

Bestnye..
Sy pon jeles gak...
Huhuhu..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Anisa Hang Tuah : tu la kan..memang suwet dear...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : mcmana nk bik gambar kakD masing2 sibuk dok bik gambo pengantin..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@tomatokering :) : jgn sedey2..byk lg kumbang kat luar sana yg hensem bagai...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@My Name is Mar : relex aaa...jgn jeles2...

Elly & Emmy said... [Reply]

cantinya ayu raudah tu.. tapi kakak dier lagik cun.. moga umahtangga diorang kekal aman damai..

hamzah ian said... [Reply]

wahh .. cantik

sissyira said... [Reply]

salam

wah.....cantiknya.bertuah sapa yang boleh tengok depan depan tu :D

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@hamzah ian : memang cantek...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sissyira : hehehehe tu la...memang lepa cantek sungguh...patut la zaquan berkenan...

Iryd and Pitt's little diary said... [Reply]

hi..blogwalking sini..niceblog..follow here..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Iryd and Pitt's little diary : tenkiu..jap lg kakD p blog kamu ye...

Ogy said... [Reply]

bestnyaa kak d dpt pi kenduri depa...tp..gambar kak d mana? terlalu asyik amek gambar derang je ya...hehee

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Ogy : tak dan nk bergambar la ogy kalut dok ambik gambar pengantin,,,nk tngk lg byk p kat FB kakD....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat