Tuesday, January 18, 2011

JAWAPAN YANG ni UBI apa PLAK?●•٠·


Assalamualaikum semua....
hari ini aku nk bg jawapan bg segmen yang ni ubi apa plak? yg sebenarnya ubi ni dipanggil UBI KEMILI ini panggilan kat negeri aku lah(Alor Setaq, Kedah)...kat negeri lain....panggilan dia lain plak....tak sama....terima kasih bg yg cuba menjawap ye...

4 ,2788 Yang Dah Komen:

AdiaLuze said... [Reply]

Lamanye tak jumpa ubi ni...Rebus bodo pun dah sedap kan ubi ni...Dulu kcik2 slalu la makan.. :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@AdiaLuze : tu la memang sedap pun..skg memang payah nk dpt..bila dah dpt mau2 ja nk boh dlm blog ni...hehehehe..

syariza09 said... [Reply]

ubi ni mmg sedap mkn tu jaa....ratah2 sambil minum kopi pansa, dah tu time hujan pula tu... lagi la layan ^_^

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : hehehehe..btoi2..skg lak musim hujan kan..memang sodap tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat