Tuesday, January 11, 2011

Fasha Sanda yg seksi meksi●•٠·

salam semua.....
kakakakakkaka....aku br ja singgah blog thesharkox aku paling suka tngk gambar dia....kiut sungguh memang terbaiklah....aku sebenarnya mcm dia jg mls nk cerita pasai fasha ni.. klu hampa nk tau cerita sensasi fasha tu hampa klik SiNi dan SiNu 
ni aku nk tunjuk kat hampa gambar yg aku sambar dari thesharkox ni..
...
...
...
...
...
...
...............
............
.........
......
...
..
.
cun kan?memang terbaiklah....
kikikikikikiki....




P/S : untuk Dato'ct nurhaliza
♪Happy Birthday To You♪•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♪ Happy Birthday ToYou♪•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♪Happy Birthday To You ♪•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♪Happy Birthday To You Happy Birthday To You....wish all happiness & great in urlife...:D ♪•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•

15 ,2788 Yang Dah Komen:

~ yus ~ said... [Reply]

bosan juga, asyik kuar citer pasha sendat ni je kan...

Ieda Al-Habsyi said... [Reply]

hahahaha!

Hanis MY said... [Reply]

auuu mmg cekci mekci hehe... FS mmg seksi kan...huhu

MAPPIAU said... [Reply]

hahahaha cun gier seyy gamba tuh hiks

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : tu la no...dah naik muak dah...tapi kakD buat N3 ni pun sbb nk publish gambar tu ja...kiut sungguh,,kikikiki...

@Ieda Al-Habsyi, Hanis MY,MAPPIAU : memang terbaik lah kan pict tu...seksi sungguh...hehehehehe...caya lah...

sahromnasrudin said... [Reply]

assalamualaikum..sy folo blog ini...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sahromnasrudin : w'slm..jap lg kakD folo kamu blik ye...

kiwi said... [Reply]

x mint pn fasha sanda..malu sy org pmpuan tgk..huhu

syariza09 said... [Reply]

kaum adam kt opis ni pakat sokong ngan fasha sendat....nyampahnyaaaa

cikpia said... [Reply]

omaigod! seksi.... he he..... tercemar pemandangan i!!! he he...........

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@kiwi : kakD pun tak minat jg...

@syariza09 : eeemmm....biasa la org lelaki memang suka seksi meksi ni...

@cikpia : tutup mata kamu....kikikiki

Solihin Zubir said... [Reply]

ahahha.. dialog2 kt atas mmg x bley blah.. lawak.. ehehhe...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Solihin Zubir: hehehehe...tu la kan..

Solihin Zubir said... [Reply]

yeke akak bg link? ok.. bagus utk org yg tertipu dgn khbr angin tu.. hehhe....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Solihin Zubir : YA LA...sharing is caring....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat