Friday, January 7, 2011

Happy Besday to KakNani●•٠·


agak tak terlambat lg untuk aku nk meng"wish"kan besday ko ye kaknani....
wah dah tua rupa nya kaknani ni ye....hehehehe...
kepada kaknani...ku ucapkan selamat hari tua....
semoga di panjangjkan umur.. dan dimurahkan rezeki hendaknya....
tak lupa juga semoga kaknani & abgyob dipanjangkan jodoh hingga ke akhir hayat...
...AMIN...
apa azam besday tahun ni?abgyob bg hadiah apa?mesti istimewakan?
jaga kesihatan elok2 ye...
video kat bwh ni sebagai pengganti diri utk menyanyikan lagu buat kaknani...
semoga terhibur....

11 ,2788 Yang Dah Komen:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

Kaknani kek tu nanti blik mai aloq staq kita mkn na....

ciK LyndaWawa igUana said... [Reply]

happy bday..walaupun saya xkenal sape punye bday..=] huhu

Papa Mifz said... [Reply]

selamat hari lahir juga kat kaknani tu yer..:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ciK LyndaWawa igUana : tima kasih bg pihak kaknani...

@Papa Mifz : tima kasih bg pihak kaknani...

untuk pengetahuan semua..kaknani tu sepupu kakD...kami memang rapat sgt2..

ciK LyndaWawa igUana said... [Reply]

saya dah follow..nice bloglaa.huhu

kiwi said... [Reply]

kiut lgu chipmunk nyanyi 2 ^^

sissyira said... [Reply]

salam


wah itu kek betul2 atau pinjaman semata-mata, jeles r ada orang meraikannya :D

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ciK LyndaWawa igUana : tq dear..nanti kakD folo blik ye..

@kiwi ; tu la..kakD pun suka jg...

@sissyira : kek itu hanyalah rekaan semata2...jgn jeles2 nanti kakD wish kat sissyira plak ye..bgtau bopa hb ja...hehehehe..

ahsfantasy24 said... [Reply]

nk wish gak la..
slamat ulangthun klahiran, hehe~

^^m

ahsfantasy24 said... [Reply]

nk wish gak la..
slamat ulangthun klahiran, hehe~

^^m

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ahsfantasy24 : tima kasih bg pihak kaknani...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat