Monday, April 4, 2011

teTiba ja lapaq●•٠·

Asslamualaikum semua....
harini aku nk berkongsi kasih kelaparan aku tehadap pencuci mulut ini....huhuhuhuhuhuhuhu..biasa lah.. bila dah kenyang mkn nasi ni mesti nk pencuci mulut plak kan...klu tak...tak lengkap la kekenyangan aku hari ini...(tapi klu dah tak dak...terpaksalah kenyangkan diri jg kan..) pencuci mulut ini aku kongsikan pada hampa.. bilanya yg aku mkn?...masa hari sabtu lepas....huhuhuhu..

pandangan atas

pandangan sisi...

hampa tngk sedap dak wei?bg aku memang mavelesss...yummy2...boleh ketagih tau...(tu yg dok teringat sampai hari ini..) bahan2 yg nk buat tu senang ja.. kat tesco pun ada..(janji ada fulus..) tapi malas nk p beli...sbb klu p tesco bukan menda alah ni yg dicari...menda lain yg dibeli jg...ada2 sj ja...

ini antara dr 4 bahan yg dimasukan...yg lg 2 ialah 
ais ketul & nata di coco...

bagi yg nak mencuba...selamat mencuba...bila dah cuba jangan lupa bgtau sedap ka dak rasanya...

8 ,2788 Yang Dah Komen:

ainnoraini said... [Reply]

ok nnt kite nak try ye..mesti sedap gilerrr ni kannn..

anak2 kat umah tu mesti suke kalau buat mcm ni..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : klu ya pun sodap...jgn la sampai gilerr..hehehehehehe..

ok cuba la tngk..mesti ank2 suka...

~ yus ~ said... [Reply]

terliur kakD. Saya mmg tengah haus ni..huhu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : bukan apa sj ja...nk tunjuk2 ni..hohohohoho...

qemaishak said... [Reply]

rajin kakD buat sendiri..sedap makan cuaca pns2 ni

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : try la buat...senang ja...tuang & main ceduk2 ja...hehehehe...

kakchik@ella said... [Reply]

waaaa .. menggoda. kc nak buat la nanti. eh .. Ladyzul da tgk kakchik perasan jdi Kris dayanti?? Ce tengok kat sini .

http://misz-ella.blogspot.com/2011/04/jom-kita-jadi-cantek.html

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@kakchik@ella : akhirnya..kakcik tergoda jg ya...

ok jap lg D terjah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat