Monday, May 2, 2011

CER TEKA..CER TEKA..APA YG NAK AKU CheQITA●•٠·

Assalamualaikum...
HaSSshiimmmm...eemm..dah berabuk dah blog aku ni...br 3hari tak hapdet dah naik sarang labah2 no...aku nk cheqita pasal benda yg dah basi... apa kan daya kalau ikut tu...memang nk cheqita dari hari kejadian lg...TAPI..line internet kat umah aku tak dah...aku tipu..(tak dak sbb aku tak byr berukband la..)hehehehe..jadi hari ini lah yg dpt aku luahkan apa yg telah aku simpan selama ini...perghh..ayat...

30hb ada lah hari kejadian Lahir rye KakD doakan semoga hg dimurahkan rezeki & dipanjangkan umur sehingga keakhir Hayat...semoga berbahagia selalu disamping Mr.boss & ank2 hg..Amin...& hari keseronokan cik Adik Safiyyah Osman sbb apa dia seronok?sbb dpt laki....hehehehhe...sapa tak syiok kan dpt laki...aku pun syiok...


ini la rupa cik adik piyah kita yg cun melecun...comel kan....aku syiok tngk gigi dia...sama ja...pandai dia buat iklan gigi kat aku...gambaq laki dia aku tak dan nk ambik...sory no...nanti hampa tngk kat blog dia dah la...

pasai hampa 2 senget pala wey?aku dgn waheeda ok ja...


ini antara VVVVvvip yg menghadirkan diri utk majlis tersebut...sbb apa aku kata kami ni VVVVvvip ikut suka hati aku la nk kata apa...hohohohoho..yg kiri sekali Datin Seri LadyRaRa yg dia pengang tu ank dia waheeda yg tengah tu hampa dah tau la kan...yg hujung belah kanan tu Datin Seri LadyzuL cun dak kami??....sila kembang kuncup hidung tanda setuju...aku tak bw Farah sbbnya abah dia nk mengasuh..*padahal aku yg paksa* kejam dak aku?kikikiki...







ini antara perhiasan dlm bilik pengantin yg menarik minat aku utk mengambik gambo...bilik pengantin tersangat2 la luas....




















ini plak lampu yg cuba nk dicuri oleh......tapi plan dia tak menjadi...sbb dia takut bila dia ambik...karan akan sambaq tangan dia...*sila percaya*














meja solek ini yg paling aku suka...sbb ada sentimentel value....cik adik piyah ni memang bagus orgnya...dia tak menghabiskan duit mak pak dia...pakai ja mana yg ada..pd ank2 muda zaman skg..sila contohi cik adik piyah ni...pict keseluruhan bilik aku tak sempat snap..bahagian yg aku tak suka aku tak snap la...mcm katil memang aku tak suka snap...sbb bila masa ja aku snap katil...mesti aku tak mo balik...kira aku nk dok kat atas katil ja....ni la perangai buruk aku...alasan ja semua tu...yg sbrnya aku lupa...hohohoho...







untuk cik adik piyah..welcome to the club...selamat melayari bahtera cinta anda.....semoga kekal hingga keakhir hayat....Amin...

oooppsss....lupa lg..ini hadiah yg telah aku berikan pada cik adik piyah...




ini hadiah kedua aku....hadiah yg pertama aku...aku share dgn rye klu hampa nk tngk sila klik sini >>>>>>>>> Jom Terjah SaNa PLAK



p/s : rye aku dah hapdet dah...pandai la hg...kata kat aku no...cuma lambat sikit ja...tapi TAHUN ni gak aku hapdet....

18 ,2788 Yang Dah Komen:

LadyRye said... [Reply]

kahkahkah!

ni mesti kat opis neh! haha!

wey aku ingat dah pasepa kita tak ambik gambaq katil

sebab ada orang..hang perasan dak? ada laki sorang pompuan sorang duk kat situ..

aku ala2 segan la kan nak snap2 satgi ingat duk snap gambaq depa plak!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@LadyRye : ha btoi2..satgi lepa ingat kita nk bik gambar lepa plak kan??hehehe

Hanis MY said... [Reply]

wow wii mmg cun....meriah gitu..kak D antek nyaaa handbag!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Hanis MY : wah2 rupa2nya.. ada jg yg terperasan handbag aku yg cun itu...terima kaseh hanis...

suri solehah said... [Reply]

salam ladyzul..seronok gi kenduri..dah lama tak merasa makan kenduri..huhu..tiba2 teringat daging air asam org kedah yg best itu..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@suri solehah : eemm..kakD pun lama gak la tak mkn kenduri..

kakD plak tak payah tunggu kenduri..ayaq asam org kedah memang sedap tambah2 mak kakD yg buat...walah...

cikpia said... [Reply]

mencik!!! tak pi!!!!!!!!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@cikpia : dah tak p jgn menci2 ok...hahahahahha...

qemaishak said... [Reply]

wah cantik biliknya..
luas beno tu kak D, orangnya pun cantik gak:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : tu la...bilik dia dulunya ruang tamu...pastu kepong buat bilik..memang luas la...nk kejar mengejar dulu tu boleh la..hohohohoho..

NM02 said... [Reply]

peminat biru yg tegar ni ganyanye..

nway, selamat peranten baru.. hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@NM02: mcm tu la kira2nya...

kakchik@ella said... [Reply]

cantek gak eh bilik pengantin kaler putih. suci murni. hihi

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@kakchik@ella : a'aa..memang cantek..ditambah plak dgn kekretifan pengantin lg2 bertambah berseri2...

syariza09 said... [Reply]

hamboi kakD, jgn la dok atas katil dia, x sesuwai tu. pengantin lama kena la dok atas katil lama..baru matching

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : hehehehehehhe...tu no..

safiyyah osman said... [Reply]

KAK D tq sebab mai...dan buat entry ni..hihihihi...sorry sangat2 kalau tak sempat nak layan akak.terima kasih byk2 dia atas hadiah yang diberi..ahahaahhahaahahahahahhaha...lesung batu tue mmg terbaik!hahahaha

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@safiyyah osman : sama2...it's ok dear..kami faham kamu tu pengantin..nanti dok guna lesung batu tu ingat la kat kami berdua ye...hohohooho..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat